Strona 2 z 2

: pn gru 21, 2009 08:21
autor: Jesionvr6
no to w zbiorniku nie ma pompy jest tylko czujnik poziomu paliwa i raczej nie masz po co tam zaglądać a pompka jest mechaniczna na silniku obok filtra oleju
także nie mogłeś jej słyszeć że pracuje

: pn gru 21, 2009 09:42
autor: guti
scrappy_c pisze:pod dekielkiem do pompki ida 2 kabelki i 2 wezyki
no to nie masz pompki :) a temu domorosłemu koledze mechanikowie z podwórka pogratuluj kreatywnosci :D moze zaraz Co powie , ze masz diesla :P

: pn gru 21, 2009 09:47
autor: Lipek81
Chyba, że kolega pisząc, że ma dwa kabelki, ma na myśli dwie wiązki, w której są po dwa kabelki... Ale to bardzo wątpię - poza tym, jak ta pompa miała by być sterowana? Chyba, że ktoś sterowanie z kluczyka zrobił, ale wtedy pompka chodziłaby cały czas po przekręceniu kluczyka.

: pn gru 21, 2009 13:02
autor: scrappy_c
zrobiłem fotki jak to u mnie wyglada ja juz jestem głupi :/ Obrazek Obrazek

: pn gru 21, 2009 13:06
autor: guti
scrappy_c pisze:zrobiłem fotki jak to u mnie wyglada ja juz jestem głupi :/
no to napisze jeszcze raz....

NIE MASZ POMPKI W BAGANIZKU ! ,dwa kabelki które widzsiz, sa od czujnika poziomu paliwa.. nic więcej... nie wiem skąd slyszales pompke :) no , ale rozne rzeczy ludzie slysza; :D

: pn gru 21, 2009 13:23
autor: scrappy_c
ale kurde jestem pewien ze zawsze po przekreceniu kluczyka bylo slychac pompke, gdzie mam jej szukac. pod siedzeniem nie ma w bagazniku jest czujnik wiec gdzie

: pn gru 21, 2009 13:36
autor: guti
scrappy_c pisze:gdzie mam jej szukac.
w innym aucie !! bo w Twoim NIE MA POMPKI elektryczej !!! poszukaj sobie po wezach paliwowych.. pompki sa w baku , albo przy prawym kole pod podłoga ... tylko tam mozesz miec filtr... ( zazwyczaj filtr jest w komorze silnika ) wiec nie pomyl tego z pompką :)

jak nie znajdziesz tego tam gdzie Ci napisalem, to musisz isc do lekarza... powiedz, ze slyszysz cos czego nie ma :D

: pn gru 21, 2009 14:09
autor: Lipek81
scrappy_c, wjedź sobie na kanał i zobacz, jak ida przwody paliwowe od zbiornika do silnika - masz tam trzy przewody. Idą sobie pod podłoga do komory silnikowej - jeden idzie do puszki na błotniku (filtr węglowy), drugi idzie poprzez filtr paliwa do pompki paliwa mechanicznej, na bloku silnika, na prawo od bagnetu poziomu oleju, a trzeci - powrót - widać wyraźnie na zdjęciu (zielona rurka) idzie do puszki (pochłaniacz pęcherzyków powietrza) nad pompką paliwa.

: śr sty 06, 2010 17:14
autor: spearhead
tu nie chodzi wcale o pompkę- ja mam tak samo- jak przekręcę kluczyk to słyszę takie charakterystyczne prukanie jakby ktoś się spierdział :goof: mam 1.6 na pierburgu i podejrzewam, że to jakieś urządzenie co przed odpaleniem pryska benzyną do kolektora żeby łatwo zapalił (tak się domyślam)

: śr sty 06, 2010 20:55
autor: Lipek81
a to brzęczy nastawnik przesłony wstępnej, i to tak ma być. Tylko że to nie brzęczy z tyłu, tylko z przodu, w silniku.