Golf 3 problem

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
FIRERS
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 432
Rejestracja: czw lis 22, 2007 10:47
Lokalizacja: BYTOM
Kontakt:

Post autor: FIRERS » sob gru 19, 2009 16:49

no jasne to podstawa ten kabel od kostki zasila sterownik, cewke, aparat zaplonowy i wszystko na prad pod maska..

[ Dodano: 19 Gru 2009 15:51 ]
twoj kabel to czarny z zoltym paskiem idacy w wiazce do kostki stacyjki (5 przewodow)



monsterrk
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 8
Rejestracja: sob gru 19, 2009 15:31
Lokalizacja: Polska

Post autor: monsterrk » sob gru 19, 2009 16:51

czyli co mam teraz zrobic?

[ Dodano: 19 Gru 2009 15:53 ]
hmm.... z tą awaria nie powinien odpalac ani zimny ani cieply a cieply odpala



Awatar użytkownika
Byku21
Forum Master
Forum Master
Posty: 1994
Rejestracja: śr cze 25, 2008 19:29
Lokalizacja: TSK 54HH
Kontakt:

Post autor: Byku21 » sob gru 19, 2009 16:55

hmm.... z tą awaria nie powinien odpalac ani zimny ani cieply a cieply odpala
ten czujnik sprawdź,bo może być z nim związek nie odpalania


Sprzedam tłokorozdzielacz z falą z pompy 11mm

Awatar użytkownika
FIRERS
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 432
Rejestracja: czw lis 22, 2007 10:47
Lokalizacja: BYTOM
Kontakt:

Post autor: FIRERS » sob gru 19, 2009 16:59

sciagnac obudowe stacyjki i zobacz jak to wyglada. zobacz ten kabel wyjmij z kostki wiazke i ogladaj ja dokladnie czy izokacja nie jest pokruszona od przegrzania. wogole czy masz jeszcze tam izolacje na tym kablu i nie wystaje sama miedz. najlepiej to wymienic ..i tez przy okazji kostke bo jak sie grzalo to moze i juz w kostce sie cos potopilo i nie bedzie dobrego styku :) koszt kostki to okolo 38 zloty . wymiana na spokojnie z godzinke no i jeszcze te kable cza zrobic dobrze i polutowac to solidnie :)

[ Dodano: 19 Gru 2009 16:02 ]
jak jest cieply odchodzi :) wiekszy opor rozrusznika= zadszy olej . paliwo wyzszej temperatury. potrzebna mniejsza iskra do zaplonu mieszanki

[ Dodano: 19 Gru 2009 16:13 ]
a ten kabel jak sie grzeje to spada na nim napiecie jak masz przy zimie 12.5v to przy rozruchu silnika to bedzie okolo 9-10 volt to juz jest malo a jak dojda spadki na kablach, to bedziesz mial z 8-9v to..malutko cewka przy 12 voltach daje z 18kV okolo.. to ma przekladnie trafa 1500 to przy 9V masz na cewce 13.5kV to roznica jest 4500 voltow....



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 67 gości