podgrzewane dysze spryskiwaczy

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
elpiotrek
Forum Master
Forum Master
Posty: 1982
Rejestracja: ndz paź 05, 2008 19:25
Lokalizacja: elblag i braniewo

Post autor: elpiotrek » śr sty 20, 2010 00:03

tu jest bezposredni link do porady:
http://www.ace.vot.pl/index.php?option= ... &Itemid=35


Audi a4 b5 1.8T Quattro

sprzedany:
mk3: vento front, szeroka stal, gleba, hbm
Obrazek

Awatar użytkownika
passatgl5
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 544
Rejestracja: sob paź 13, 2007 17:05
Lokalizacja: Bielsko/Kraków
Kontakt:

Post autor: passatgl5 » ndz sty 31, 2010 15:57

A mnie sie ostatnio takie oto rzeczy podziały ze spryskami podgrzewanymi (wytopiło dziury) :

Obrazek


Był MK4: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f= ... hilit=lw5z" onclick="window.open(this.href);return false;
Jest Pink Floyd: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=571536" onclick="window.open(this.href);return false;
Kupię tylne boczki bez dziur na głośniki Golf III Cabrio
Był Golf MK3 Pink Floyd 3D
Był Golf "S" MK1
Był Golf MK3 Avenue
Był Golf MK1 GTI Pirelli
Był Golf MK4 AXR
Było 2x POLO 6N2 1.4
Było A4 B6 AWX
Było A6 C6 2.0 TDI
Było A3 8P 2.0 TDI
Był Golf LX MK1
Jest Golf GL MK1
Jest Skoda Scala

Awatar użytkownika
RUMBA
Pussy Wagon
Pussy Wagon
Posty: 174
Rejestracja: pt sty 09, 2009 18:34
Lokalizacja: POLSKA
Kontakt:

Post autor: RUMBA » sob lut 20, 2010 18:06

dobrze ci podgrzało kolego :grin: ja dzisiaj właśnie naprawiłem podgrzewanie spryskiwaczy bo wkurzały mnie ciągle zamarznięte dysze, mam nadzieję, że po tej ingerencji nie stanie się to co u ciebie :jezor:
Ostatnio zmieniony sob lut 20, 2010 18:07 przez RUMBA, łącznie zmieniany 2 razy.



Awatar użytkownika
passatgl5
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 544
Rejestracja: sob paź 13, 2007 17:05
Lokalizacja: Bielsko/Kraków
Kontakt:

Post autor: passatgl5 » sob lut 20, 2010 19:21

RUMBA pisze:dobrze ci podgrzało kolego :grin: ja dzisiaj właśnie naprawiłem podgrzewanie spryskiwaczy bo wkurzały mnie ciągle zamarznięte dysze, mam nadzieję, że po tej ingerencji nie stanie się to co u ciebie :jezor:
nie życze Ci tego bo tego smrodu spalenizny nie moge wytępić :crazy:
Ostatnio zmieniony sob lut 20, 2010 19:21 przez passatgl5, łącznie zmieniany 1 raz.


Był MK4: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f= ... hilit=lw5z" onclick="window.open(this.href);return false;
Jest Pink Floyd: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=571536" onclick="window.open(this.href);return false;
Kupię tylne boczki bez dziur na głośniki Golf III Cabrio
Był Golf MK3 Pink Floyd 3D
Był Golf "S" MK1
Był Golf MK3 Avenue
Był Golf MK1 GTI Pirelli
Był Golf MK4 AXR
Było 2x POLO 6N2 1.4
Było A4 B6 AWX
Było A6 C6 2.0 TDI
Było A3 8P 2.0 TDI
Był Golf LX MK1
Jest Golf GL MK1
Jest Skoda Scala

Awatar użytkownika
_Raq_
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 380
Rejestracja: pn sie 10, 2009 19:11
Lokalizacja: Kraków

Post autor: _Raq_ » ndz cze 20, 2010 15:49

a ja mam takie pytanie,

bo u siebie też chciałem naprawić grzanie spryskiwaczy i oczywiście standardowy problem - zaśniedziały i przerwany przewód do blaszki... odczyściłem poskładałem na nowo i wszystko OK gdyby nie to że jak sprawdzam termistor miernikiem to nie daje on żadnego oporu.... co teraz zrobić ?? dokupię gdzieś taki termistor (jak dokupię to jaki) ?? czy już na zawsze mogę się pożegnać z podgrzewanymi spryskiwaczami ??


[size=150][color=red]
Nie dyskutuj z debilem! Najpierw sprowadzi Cię do swojego poziomu, a potem pokona doświadczeniem.[/color][/size]

[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=3218645#3218645/][img]http://img196.imageshack.us/img196/2648/podpis2.jpg[/img][/url]

Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » ndz cze 20, 2010 17:09

nie mierz oporu, ustaw miernik na amperarz i wepnij szeregowo w termistor wówczas coś powinno wykazać jesli blaszki mają dobry kontrakt z elementem grzejnym


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

Awatar użytkownika
_Raq_
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 380
Rejestracja: pn sie 10, 2009 19:11
Lokalizacja: Kraków

Post autor: _Raq_ » śr cze 23, 2010 12:12

Paweł Marek, ale z tej porady co jest zamieszczona to pisze że musi być jakiś opór określony - żeby nie było że się to zjara wszystko :)


[size=150][color=red]
Nie dyskutuj z debilem! Najpierw sprowadzi Cię do swojego poziomu, a potem pokona doświadczeniem.[/color][/size]

[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=3218645#3218645/][img]http://img196.imageshack.us/img196/2648/podpis2.jpg[/img][/url]

lwlw
Forum Master
Forum Master
Posty: 1171
Rejestracja: ndz lis 25, 2007 13:08
Lokalizacja: ERW/WPI

Post autor: lwlw » śr cze 23, 2010 14:28

A jak sprawdzić czy są w ogóle w danym modelu grzane dysze? Bo chyba też mam (Bon Jovi miały?), idą tam jakieś kabelki więc chyba są grzane, ale nigdy się tym nie interesowałem czy to działa czy nie. Pewnie nie, bo zimą czasem nocami mi zamarzały, ale i same rozmarzały jak jechałem jakiś czas - teraz pytanie czy przez te grzałki czy może ciepłem od silnika sie rozgrzały. Muszę sie przyjrzeć :-)



Awatar użytkownika
_Raq_
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 380
Rejestracja: pn sie 10, 2009 19:11
Lokalizacja: Kraków

Post autor: _Raq_ » czw cze 24, 2010 10:56

lwlw, moim zdaniem czy grzana dysza jest sprawna to musisz mieć jakąś oporność gdy sprawdzasz omomierzem - tak jak jest opisane w linku z poprzedniej strony
no i oczywiście do grzanej dyszy musi jakiś kabelek dochodzić...


[size=150][color=red]
Nie dyskutuj z debilem! Najpierw sprowadzi Cię do swojego poziomu, a potem pokona doświadczeniem.[/color][/size]

[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=3218645#3218645/][img]http://img196.imageshack.us/img196/2648/podpis2.jpg[/img][/url]

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 296 gości