Strona 2 z 2

: śr lis 30, 2005 21:22
autor: Paweł Marek
Z moich doświadczeń z żarówkami 90/100.: Używam ich od 15 lat. Najpierw w Jettcie 1,8. Spaliły sie styki przy stacyjce pomiesiącu. Założyłem przekaźniki. Obecnie mam w Vento od 4 lat. Nic się nie dzieje, przekaźników nie załozyłem chociaż na pewno warto.
POprawa oświetlenia drogi jest bardzo dobra. Szkła się nie przegrzewają, ale szybciej na nich błotko wysycha i trzeba czyścić częściej. Zadna żarówka 50/60 nie dała mi takiego dobrego efektu. Z tym że wiadomo: nie wolno i oślepiają trochę jadących z przeciwka

: śr lis 30, 2005 21:23
autor: jizu
tak sa gladkie szkla kolesie szlifuja normalne szkla i sprzedaja
na wymiane do reflektorow golf III ala IV , zrobione kosztuja po 100 zl
pozdr, a zarowki o tych mocach napewno zmatowia ci lustro reflektora

: śr lis 30, 2005 21:46
autor: djset
podstawa:
- prawidlowe napiecia ladowania
- czyste styki
- odbłyśniki w stanie bardzo dobrym
- poprawnie ustawione swiatla
efekt:
swietnie świecace swiatla, niekiedy lepiej niz "setki"
pozdrawiam.

: pn maja 18, 2009 11:01
autor: seba39065
ja z takim zapytaniem mam żarówki h4 100 wat. z takim pytaniem gdzie moge kupic takie przekazniki do tych żarówek. prosze o odpowiedz

: pn maja 18, 2009 12:54
autor: Lipek81
Jeżeli w mkII masz pojedyńcze reflektory to teoretycznie nie potrzeba dodatkowych przekaźników. Instalacja mkII jest przystosowana do podwójnych reflektorów, które razem (4szt. ) pobierają podobną moc, jak dwa reflektory z żarówkami 100/90W. Niemniej jednak zwiększona moc żarówek przyspiesza zużycie instalacji.

: pn maja 18, 2009 13:37
autor: Paweł Marek
jednakże mam własne doświadczenia: w starej jetce mk2 założyłem takie żarowki, i po kilku dniach spaliła się stacyjka. Uwazam że w taki starszym autku co już ma instalację w tym stacyjkę wypracowane założenie przekaźników jest konieczne jeśli chce sie mocniejsze żarówki dawać. Kupisz w każdym sklepie moto po kilka zeta takie przekaźniki.

[ Dodano: Pon Maj 18, 2009 1:38 pm ]
ale o sposób montażu to już nie pytaj. Znajdziesz szukajką na FAQ tematy o tym.

: pn maja 18, 2009 14:04
autor: Lipek81
Paweł Marek pisze:jednakże mam własne doświadczenia: w starej jetce mk2 założyłem takie żarowki, i po kilku dniach spaliła się stacyjka. Uwazam że w taki starszym autku co już ma instalację w tym stacyjkę wypracowane założenie przekaźników jest konieczne jeśli chce sie mocniejsze żarówki dawać
- dokładnie się z Tobą zgadzam, dlatego napisałem:
Lipek81 pisze:teoretycznie
i dlatego wspomniałem o:
Lipek81 pisze:Niemniej jednak zwiększona moc żarówek przyspiesza zużycie instalacji.
- ogólnie gdyby mkII był nowy, to można by bez przekaź ników, ale znajdź mi teraz nowego mkII :)