sposób na wymiane sondy w rp

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
kwadrat
Forum Master
Forum Master
Posty: 1475
Rejestracja: śr sty 17, 2007 19:36
Lokalizacja: SC CzęstochoVWa
Auto: 2x Golf
Silnik: 2x +

Post autor: kwadrat » pn gru 14, 2009 09:53

Odłączyłem sondę na pracującym silniku i nie było żadnej poprawy/pogorszenia. Dzisiaj będę mierzył jeszcze raz


Mein grün GT(i) produziert in Wolfsburg
ObrazekObrazek
Golf II GTi 2.0 jest, Polo 9n 1.4 TDI było, Golf Plus II 2.0 TDI+ jest

Awatar użytkownika
Xabingo
Forum Master
Forum Master
Posty: 1787
Rejestracja: śr lip 11, 2007 10:52
Lokalizacja: TBU
Kontakt:

Post autor: Xabingo » pn gru 14, 2009 11:28

kwadrat, ja prawie jestem pewny, że do wymiany kopułka i palec (polecam BERU), zapewne kable WN też, no i świece (do RPka idą NGK BUR6ET).


MK2 ukończone w 95%
Obrazek Piszę poprawnie po polsku.

Obrazek

Awatar użytkownika
Jacenty85
Forum Master
Forum Master
Posty: 1019
Rejestracja: wt mar 21, 2006 22:07
Lokalizacja: Włocławek
Kontakt:

Post autor: Jacenty85 » pn gru 14, 2009 20:49

A`propos świec...dajcie sobie spokój z NGK - większośc obecnie produkowanych NGK to podróby. Z czystym sumieniem polecam naszą polską ISKRĘ. Jeżdżę na takowych już 20 tysięcy swoim RPkiem i polecam z czystym sumieniem. Odzyskał moc i odpowiednią kulturę pracy.



Awatar użytkownika
guti
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 7379
Rejestracja: wt wrz 14, 2004 10:35
Lokalizacja: T-Mobile
Kontakt:

Post autor: guti » pn gru 14, 2009 20:57

ja smigam na NGK, aaalee , jednoelektrodowych :D nie widze roznicy... :) podobno do gazu lepsze 1 przewodowe.. a co do Iskier to tez mi sie obiło o uszy, ze przyzwoite..


Zycie jest za krótkie , zeby jezdzic DIESLEM!!
Obrazek

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 76 gości