Strona 2 z 4
: czw gru 01, 2005 10:50
autor: B_O_N_K
MaLiBU pisze:proponowalbym jednak do syncraka w zwyklej budzie zapakowac skrzynie i naped od really czyli od wersji 160, ta juz moze wiecej wytrzymac.
Evolution ma 280KM, autka raczej nie oszczędza i mu wytrzymuje
PozdróVWka
: czw gru 01, 2005 13:58
autor: Corvax
wally1 pisze:no dzieki troche mi pomogliscie :]
czyli stwierdzam ze najlepszym rozwiazaniem bedzie swap 1.6 gti mkI do budy syncro.
no i tu kolejne pytanie czy sie da?? główie chodzi tu o blok czy skrzyna bedzie pazowac?? może ktos jest bardziej obeznnany w temacie??
wally1, syncro to nie to samo co quatro, bo w syncro naped nie jest na stałe sprzegniety, a 1.6 w serii na syncro to po prostu bedzie jeździł i tyle. Do KJSów spokojnie wystarczy Ci mocna ośka.
: czw gru 01, 2005 20:54
autor: endriu
do malibu-z czteronapędowych mkII znam tylko country,o G60 nie wiedziałem -przyznaję a rally chyba nie bylo w wersji cywilnej.swojego czasu country był popularnym pojazdem niemieckiej policji-widziałem ich wiele bo mieszkam przy granicy.na dzień dzisiejszy jest to trudne do kupienia.
: czw gru 01, 2005 21:04
autor: B_O_N_K
endriu pisze:a rally chyba nie bylo w wersji cywilnej.
W 1990r można było kupić Golfa Rallye za cenę 45.780DM
Dla przykładu w tym samym roku zwykła wersja Golfa z silnikiem 1.3 o mocy 55KMz 4-biegową skrzynią można było zakupić już za 18.820DM Oto powód dla którego Rallye jest tam mało
PozdróVWka
: pn gru 12, 2005 14:07
autor: sas_gti
rally nie jest ani mało ani dużo,
wyszło ich 5 tys sztuk , dokładnie tyle ile trzaeba było żeby dostał homologację rajdową, i to jest to jest główny powód czemu jest ich tak mało, cena sadze ze gra w tym przypadku wniejszą role, chetni by sie znależli, na pewno z 10 tys sztuk tez nie mieli by problemu sprzedac....
Poza tym wtedy królował głownie escort cosworth, to one najlepiej wymiatały w rajdach, a ich sylwetka była nowoczesniejsza niz golfow mk2,
Ale rally sa piekne, te poszerzenia sa najlepsze ,cudoo
: wt gru 13, 2005 22:31
autor: mufa
golf 1,6 syncro nie żartuj. Chłopie narobisz się a efektów nie będzie. Masz tyle rzeczy do przerobienia. Skrzynia biegów,przekładnia,wał napędowy,bagażnik,cały wydech. Oj narobisz się i to sporo
: wt gru 13, 2005 22:34
autor: sas_gti
już kolega dawno napisał ze zrezygnował z syncro...ojjjj jak jak lubie jak ktos tylko pierwszy post czyta....
: śr gru 14, 2005 00:03
autor: Kapibara
no niestety rally wielu sukcesow nei odnioslo a szkoda kolejna rzecz ktora mozna by sie bylo chwalic. znalezienie takiego egzemplaza w dobrym stanie prawie z cudem graniczy, no chyab ze cena ne igra roli to jzu predzej
: czw gru 15, 2005 17:38
autor: sas_gti
B_O_N_K pisze:
Evolution ma 280KM, autka raczej nie oszczędza i mu wytrzymuje
PozdróVWka
oj jednak chyba były drobne problemy u Evolution
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=15105
ostatnio taki post przypadkowo znalazłem i mi sie przypomniało co napisałeś
: czw gru 15, 2005 17:47
autor: B_O_N_K
sas_gti pisze:B_O_N_K pisze:
Evolution ma 280KM, autka raczej nie oszczędza i mu wytrzymuje
PozdróVWka
oj jednak chyba były drobne problemy u Evolution
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=15105
ostatnio taki post przypadkowo znalazłem i mi sie przypomniało co napisałeś
Ale pisząc to, miałem na myśli syncro (napęd) bo o to właśnie się rozchodzi w tym temacie a nie o silnik z którym Evolution miał już różne przygody
PozdróVWka
: czw gru 15, 2005 18:14
autor: sas_gti
wlasnie raczej chodzilo o bezawaryjnosc celego auto, bo przeciez nie samym napędem syncro sie bedize ścigał tylko calą fura (a przy najmniej chcialby pewnie),
myslałem ze ogólnie mówimy o wytrzymałości i bezawaryjnosci takiego projektu
Czy jest to 1.8 z syncro jak u Evolution czy tak jak kolega chcial 1,6 syncro i podnoszenie mocy....
a wyżyłowany 1,6 syncro bylby za pewne jeszcze bardziej awaryjny niż wyżyłowany 1,8 syncro...
niewazne
pozdróVWka
: czw gru 15, 2005 18:35
autor: B_O_N_K
sas_gti pisze:wlasnie raczej chodzilo o bezawaryjnosc celego auto, bo przeciez nie samym napędem syncro sie bedize ścigał tylko calą fura (a przy najmniej chcialby pewnie),
myslałem ze ogólnie mówimy o wytrzymałości i bezawaryjnosci takiego projektu
Czy jest to 1.8 z syncro jak u Evolution czy tak jak kolega chcial 1,6 syncro i podnoszenie mocy....
a wyżyłowany 1,6 syncro bylby za pewne jeszcze bardziej awaryjny niż wyżyłowany 1,8 syncro...
niewazne
pozdróVWka
Spoko
: pn mar 06, 2006 23:49
autor: Bartek2031
Potrzebuje informacji, schematów na temat zawieszenia vw golf country
[ Dodano: 06 Mar 2006 22:51 ]
Potzrbuje informacji, schematów na temat zawieszenia do golf country
: pt mar 10, 2006 10:10
autor: Cefaloid
Bartek, pobierz z tego forum serwisówkę do golf II 1.6 - 1.8.
Tam jest sporo o syncro.