4x4 Syncro

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
B_O_N_K
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 659
Rejestracja: pn lis 29, 2004 16:17
Lokalizacja: Bargłów Kościelny
Kontakt:

Post autor: B_O_N_K » czw gru 01, 2005 10:50

MaLiBU pisze:proponowalbym jednak do syncraka w zwyklej budzie zapakowac skrzynie i naped od really czyli od wersji 160, ta juz moze wiecej wytrzymac.
Evolution ma 280KM, autka raczej nie oszczędza i mu wytrzymuje ;)

PozdróVWka ;)


[url]http://www.vwzone.pl/forum/viewtopic.php?t=12306&start=0[/url] mk2 GTI...
[url]http://vwzone.pl/forum/viewtopic.php?t=19296&start=0[/url] Corrado G60...
[img]http://www.rzeszow.mm.pl/~dbbest/avatarki/logo_bonk.jpg[/img]

Awatar użytkownika
Corvax
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 2577
Rejestracja: wt wrz 21, 2004 15:21
Lokalizacja: Skierniewice
Kontakt:

Post autor: Corvax » czw gru 01, 2005 13:58

wally1 pisze:no dzieki troche mi pomogliscie :]

czyli stwierdzam ze najlepszym rozwiazaniem bedzie swap 1.6 gti mkI do budy syncro.
no i tu kolejne pytanie czy sie da?? główie chodzi tu o blok czy skrzyna bedzie pazowac?? może ktos jest bardziej obeznnany w temacie??
wally1, syncro to nie to samo co quatro, bo w syncro naped nie jest na stałe sprzegniety, a 1.6 w serii na syncro to po prostu bedzie jeździł i tyle. Do KJSów spokojnie wystarczy Ci mocna ośka.


Pozdor
Corvax | A4 1.8tQ BEX | MK7 Alltrack 1.8TSI CJSB

endriu
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 132
Rejestracja: ndz lis 07, 2004 14:57
Lokalizacja: bogatynia
Kontakt:

Post autor: endriu » czw gru 01, 2005 20:54

do malibu-z czteronapędowych mkII znam tylko country,o G60 nie wiedziałem -przyznaję a rally chyba nie bylo w wersji cywilnej.swojego czasu country był popularnym pojazdem niemieckiej policji-widziałem ich wiele bo mieszkam przy granicy.na dzień dzisiejszy jest to trudne do kupienia.



Awatar użytkownika
B_O_N_K
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 659
Rejestracja: pn lis 29, 2004 16:17
Lokalizacja: Bargłów Kościelny
Kontakt:

Post autor: B_O_N_K » czw gru 01, 2005 21:04

endriu pisze:a rally chyba nie bylo w wersji cywilnej.
W 1990r można było kupić Golfa Rallye za cenę 45.780DM ;)
Dla przykładu w tym samym roku zwykła wersja Golfa z silnikiem 1.3 o mocy 55KMz 4-biegową skrzynią można było zakupić już za 18.820DM Oto powód dla którego Rallye jest tam mało ;)

PozdróVWka ;)


[url]http://www.vwzone.pl/forum/viewtopic.php?t=12306&start=0[/url] mk2 GTI...
[url]http://vwzone.pl/forum/viewtopic.php?t=19296&start=0[/url] Corrado G60...
[img]http://www.rzeszow.mm.pl/~dbbest/avatarki/logo_bonk.jpg[/img]

Awatar użytkownika
sas_gti
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 5063
Rejestracja: sob lip 16, 2005 01:24
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: sas_gti » pn gru 12, 2005 14:07

rally nie jest ani mało ani dużo, :chytry:
wyszło ich 5 tys sztuk , dokładnie tyle ile trzaeba było żeby dostał homologację rajdową, i to jest to jest główny powód czemu jest ich tak mało, cena sadze ze gra w tym przypadku wniejszą role, chetni by sie znależli, na pewno z 10 tys sztuk tez nie mieli by problemu sprzedac....
Poza tym wtedy królował głownie escort cosworth, to one najlepiej wymiatały w rajdach, a ich sylwetka była nowoczesniejsza niz golfow mk2,
Ale rally sa piekne, te poszerzenia sa najlepsze ,cudoo



Awatar użytkownika
mufa
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 6
Rejestracja: ndz lis 20, 2005 21:59
Lokalizacja: Dolny Śląsk

Post autor: mufa » wt gru 13, 2005 22:31

golf 1,6 syncro nie żartuj. Chłopie narobisz się a efektów nie będzie. Masz tyle rzeczy do przerobienia. Skrzynia biegów,przekładnia,wał napędowy,bagażnik,cały wydech. Oj narobisz się i to sporo



Awatar użytkownika
sas_gti
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 5063
Rejestracja: sob lip 16, 2005 01:24
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: sas_gti » wt gru 13, 2005 22:34

już kolega dawno napisał ze zrezygnował z syncro...ojjjj jak jak lubie jak ktos tylko pierwszy post czyta.... :okej:



Awatar użytkownika
Kapibara
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 960
Rejestracja: śr sty 19, 2005 22:18
Lokalizacja: Płaza/Chrzanów
Kontakt:

Post autor: Kapibara » śr gru 14, 2005 00:03

no niestety rally wielu sukcesow nei odnioslo a szkoda kolejna rzecz ktora mozna by sie bylo chwalic. znalezienie takiego egzemplaza w dobrym stanie prawie z cudem graniczy, no chyab ze cena ne igra roli to jzu predzej



Awatar użytkownika
sas_gti
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 5063
Rejestracja: sob lip 16, 2005 01:24
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: sas_gti » czw gru 15, 2005 17:38

B_O_N_K pisze: Evolution ma 280KM, autka raczej nie oszczędza i mu wytrzymuje ;)

PozdróVWka ;)
oj jednak chyba były drobne problemy u Evolution
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=15105
ostatnio taki post przypadkowo znalazłem i mi sie przypomniało co napisałeś :jezor:



Awatar użytkownika
B_O_N_K
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 659
Rejestracja: pn lis 29, 2004 16:17
Lokalizacja: Bargłów Kościelny
Kontakt:

Post autor: B_O_N_K » czw gru 15, 2005 17:47

sas_gti pisze:
B_O_N_K pisze: Evolution ma 280KM, autka raczej nie oszczędza i mu wytrzymuje ;)

PozdróVWka ;)
oj jednak chyba były drobne problemy u Evolution
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=15105
ostatnio taki post przypadkowo znalazłem i mi sie przypomniało co napisałeś :jezor:
Ale pisząc to, miałem na myśli syncro (napęd) bo o to właśnie się rozchodzi w tym temacie a nie o silnik z którym Evolution miał już różne przygody ;)

PozdróVWka ;)


[url]http://www.vwzone.pl/forum/viewtopic.php?t=12306&start=0[/url] mk2 GTI...
[url]http://vwzone.pl/forum/viewtopic.php?t=19296&start=0[/url] Corrado G60...
[img]http://www.rzeszow.mm.pl/~dbbest/avatarki/logo_bonk.jpg[/img]

Awatar użytkownika
sas_gti
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 5063
Rejestracja: sob lip 16, 2005 01:24
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: sas_gti » czw gru 15, 2005 18:14

wlasnie raczej chodzilo o bezawaryjnosc celego auto, bo przeciez nie samym napędem syncro sie bedize ścigał tylko calą fura (a przy najmniej chcialby pewnie),
myslałem ze ogólnie mówimy o wytrzymałości i bezawaryjnosci takiego projektu
Czy jest to 1.8 z syncro jak u Evolution czy tak jak kolega chcial 1,6 syncro i podnoszenie mocy....
a wyżyłowany 1,6 syncro bylby za pewne jeszcze bardziej awaryjny niż wyżyłowany 1,8 syncro...
niewazne :kac: :jezor:

pozdróVWka



Awatar użytkownika
B_O_N_K
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 659
Rejestracja: pn lis 29, 2004 16:17
Lokalizacja: Bargłów Kościelny
Kontakt:

Post autor: B_O_N_K » czw gru 15, 2005 18:35

sas_gti pisze:wlasnie raczej chodzilo o bezawaryjnosc celego auto, bo przeciez nie samym napędem syncro sie bedize ścigał tylko calą fura (a przy najmniej chcialby pewnie),
myslałem ze ogólnie mówimy o wytrzymałości i bezawaryjnosci takiego projektu
Czy jest to 1.8 z syncro jak u Evolution czy tak jak kolega chcial 1,6 syncro i podnoszenie mocy....
a wyżyłowany 1,6 syncro bylby za pewne jeszcze bardziej awaryjny niż wyżyłowany 1,8 syncro...
niewazne :kac: :jezor:

pozdróVWka
Spoko ;)


[url]http://www.vwzone.pl/forum/viewtopic.php?t=12306&start=0[/url] mk2 GTI...
[url]http://vwzone.pl/forum/viewtopic.php?t=19296&start=0[/url] Corrado G60...
[img]http://www.rzeszow.mm.pl/~dbbest/avatarki/logo_bonk.jpg[/img]

Bartek2031

Post autor: Bartek2031 » pn mar 06, 2006 23:49

Potrzebuje informacji, schematów na temat zawieszenia vw golf country

[ Dodano: 06 Mar 2006 22:51 ]
Potzrbuje informacji, schematów na temat zawieszenia do golf country



Awatar użytkownika
Cefaloid
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 513
Rejestracja: śr sty 04, 2006 14:02
Lokalizacja: qqqq

Post autor: Cefaloid » pt mar 10, 2006 10:10

Bartek, pobierz z tego forum serwisówkę do golf II 1.6 - 1.8.
Tam jest sporo o syncro.



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 325 gości