Strona 2 z 2

: śr sty 27, 2010 17:45
autor: matisim
czyli można jeździć tylko na dziennych, nie mając włączonych świateł tylnich? ciekawe..

: śr sty 27, 2010 18:08
autor: Fahoo
kamczi, ale ty chyba nie doczytałes do konca...oprócz homologacji E i numerki musi byc określone zastosowanie lampy czy jest to do swiatełmijania,postojowych czy jeszcze innych i tu się rozchodzi o te RL ,bo DRL to czysty marketing na allegro a nie właściwe zhomologowanie lampy :crazy:

: śr sty 27, 2010 18:31
autor: kamczi
Nowe rozporządzenia ministra na to właśnie wskazują

[ Dodano: 27 Sty 2010 17:33 ]
Fahoo pisze:kamczi, ale ty chyba nie doczytałes do konca...oprócz homologacji E i numerki musi byc określone zastosowanie lampy czy jest to do swiatełmijania,postojowych czy jeszcze innych i tu się rozchodzi o te RL ,bo DRL to czysty marketing na allegro a nie właściwe zhomologowanie lampy :crazy:
Możliwe że nie do czytałem.. możliwe że się mylę.. nie siedzę w prawie ale mówię tylko to co wyczytałem..

: ndz sty 31, 2010 14:10
autor: rav220
wydaje mi sie ze osoba uzdolniona manulanie w stopniu chociaz srednim jest w stanie stuningowac DRL na RL tak aby nie bylo to widoczne golym okiem, sam chce kupic dzienne na LEDach ale za 100 a nie 200 czy wiecej

: ndz sty 31, 2010 14:42
autor: Paweł Marek
oznaczenie drl to skrót od angielskiej nazwy Daytime Running Lights, który nic niema wspólnego z homologacją.
Napis DRL jeśli chodzi o homolagację oznacza xenony do jazdy dziennej a nie o to chyba chodzi autorowi tematu.
RL- zwykłe światła do jazdy dziennej
Z tym E nie wiem jak jest ale byłoby chyba nonsensem gdyby akceptowane były przez policję światła mijania angielskie E11 w aucie z kiera po lewej.