Oglądałem i w sobotę podskoczę i kupię. Wszystko jest i kasa nieduża.
Tylko nurtuje mnie jedna rzecz bo czytałem trochę o montażu i niby trzeba alternator inny czy ustawiać żeby pasek nie chodził krzywo.
A w książce napraw jest narysowane że najbliżej bloku to idzie pasek tylko do napędu alternatora więc on nie może być wysunięty. A drugi pasek napędzia pompę wody, pompę wspomagania.
Bo wygląda że pompa wspomagania jest najniżesz mocowana pod pompą wody więc chyba też mi potrzebne będzie koło pasowe do pompy wody i głowne na dwa paski.
I potrzebuję jakiejś fotki jak ktoś ma zamontowane wspomaganie.
[MKII] Waląca tylnia klapa...
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
-
- Forum Master
- Posty: 1550
- Rejestracja: ndz paź 03, 2004 22:53
- Lokalizacja: Zielona Góra
Vario odwrotnie.Dla uściślenia i wyjasnienia tematu: Rygiel zamka (ten bolec) jest po to aby właśnie wyregulować klapę i ustawić dobre szczeliny.Szczeliny są najważniejsze i przez to reguluje się w ten sposób klapę.Natomiast te odbojniki, bolce z gwintem są po to że jak mamy klapę już wyregulowaną to podpowiednio nimi regulując niwelujemy luz pomiedzy zamkiem a ryglem i tak ustawiamy aby przy zamknięciu niebyło luzów.pozdrawiam
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 77 gości