Strona 2 z 2

: czw gru 17, 2009 23:39
autor: chromonikiel
ok, wyszlo w sumie dosyc przypadkowo, zaczalem jednak krecic tym aparatem i nie wiem czemu wszedl na "normalne" obroty i nawet "normalnie "odpalil, przyczyna braku mocy był lewy wiatr, ktory wpadal w mikser przez poluzowana fajke wlotowa (tyle osob go obmacywalo i nikt nie zauwazyl) ale nie ma tego dobrego, coby na zle nie wyszlo :) nie bede zaczynal nowego watku, bo nie mam juz sily, tak tylko ponarzekam: gdy juz wszystko smigalo jak nalezy (a propos, auto spala teraz mniej) zaczela szwankowac stacyjka (jeszcze da sie odpalac ale "sposobem, pewnie niedlugo i sposobem nie bedzie palic), a dzis rano padly kierunkwskazy, tzn kontrolka od kierunku swiecila sie stale bez wzgledu, czy kierunek byl wlaczony czy nie-oczywiscie bez zadnej reakcji ze strony samych migaczy :) i chyba go nie sprzedam :D

kable

: czw gru 17, 2009 23:46
autor: rafixxx
kable z kopulki do sciwec sprawdz czy nie maja jakiegos przebicia ja tak mialem i mi nie rowno chodzil

: pt gru 18, 2009 00:47
autor: DJTim
te kierunkowskazy tzn ta kontrolna to moze byc wina tej wadliwej stacyjki, u mnie tez tak było i sie okazało ze jest jakies zwarcie w manetce. stacyjke radze zrobić, wkład nie jest drogi wymiana ozornie wyglada skomplikowanie ale wcale tak nie jest. ja zwlekałem ze zmiana i wkoncy auto staneło w centrum miasta na ruchliwej drodze na srodkowym pasie, nie dało sie awet zjechac bo sie kiera zablokowała..