Strona 2 z 2

: wt lis 29, 2005 00:08
autor: dEDOs22
K3fir z tego co rozumiem to chcesz mi opchnąc taka samą co jam mam więc to hyba nic nie zmieni :grin: a jak u ciebie wogule z tym jest bo masz tware zawiasy bo mnie to juz do szału doprowadza nietylko deska oczywiscie szyby i ostatnio nawet zagłówek zaczoł skrzypiec komedia :grin:

: wt lis 29, 2005 00:16
autor: fibolek
A napiszcie coś jak dokładnie odkręcić tą całą deskę.

: wt lis 29, 2005 01:31
autor: SToRM
fibolek pisze:A napiszcie coś jak dokładnie odkręcić tą całą deskę.
Odkrecasz:
- konsole srodkowa (srubka pod mieszkiem zmiany biegow - aby wyjac wlacz czwarty bieg - wiecej miejsca bedzie ;) ),
- polki dolne boczne (chyba lokalizacji srub podawac nie trzeba ;)
- wyciagasz radio, panel sterowania nawiewem, przyciski wszelkie, odkrecasz ramke wokol zegarow, odkrecasz i wyjmujesz zegary
- dla komfortu mozesz odkrecic kierownice
- nastepnie odkrecasz sruby znajdujace sie po bokach deski (widoczne po otwarciu drzwi) oraz wszelkie sruby pod deska - jak pamietam to na klucz "8 lub 10" - ciezko nie zauwazyc - w zaleznosci od wersji i rocznika jedna sruba znajduje sie w schowku.
- na koniec udajesz sie do komory silnikowej, wyjmujesz oslone podszybia i szukasz srub na podszybiu - sa dwie - okolo 20 cm od lewej i prawej strony - slabo widoczne - szukaj na dotyk ;) - do jednej jest slabszy dostep bo troche zawadza mechanizm wyecieraczek..

Na koniec wracasz do srodka i deska wychodzi do przodu, nieco w gore :D

: wt lis 29, 2005 01:34
autor: B_O_N_K
Dokładnie tak :okej:

Dziś to z bratem przerabialiśmy ;)

PozdróVWka ;)