fibolek pisze:A napiszcie coś jak dokładnie odkręcić tą całą deskę.
Odkrecasz:
- konsole srodkowa (srubka pod mieszkiem zmiany biegow - aby wyjac wlacz czwarty bieg - wiecej miejsca bedzie
![Wink ;)](./images/smilies/icon_wink.gif)
),
- polki dolne boczne (chyba lokalizacji srub podawac nie trzeba
![Wink ;)](./images/smilies/icon_wink.gif)
- wyciagasz radio, panel sterowania nawiewem, przyciski wszelkie, odkrecasz ramke wokol zegarow, odkrecasz i wyjmujesz zegary
- dla komfortu mozesz odkrecic kierownice
- nastepnie odkrecasz sruby znajdujace sie po bokach deski (widoczne po otwarciu drzwi) oraz wszelkie sruby pod deska - jak pamietam to na klucz "8 lub 10" - ciezko nie zauwazyc - w zaleznosci od wersji i rocznika jedna sruba znajduje sie w schowku.
- na koniec udajesz sie do komory silnikowej, wyjmujesz oslone podszybia i szukasz srub na podszybiu - sa dwie - okolo 20 cm od lewej i prawej strony - slabo widoczne - szukaj na dotyk
![Wink ;)](./images/smilies/icon_wink.gif)
- do jednej jest slabszy dostep bo troche zawadza mechanizm wyecieraczek..
Na koniec wracasz do srodka i deska wychodzi do przodu, nieco w gore
![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)