Strona 2 z 2

: śr gru 02, 2009 17:58
autor: poolak2006
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t= ... light=tank tu masz opisane, tylko że oni ten jeden wąż pod silnik wyprowadzili, a wpięcie go z powrotem do dolotu będzie lepszym rozwiązaniem. Wąż od odmy zamontuj niżej, wąż do dolotu wyżej - żeby nie zaciągało oleju.

: śr gru 02, 2009 18:06
autor: Sztomel
wypowiedziałem się jedynie w kwestii przyczyny dostawania się oleju z odmy do filtra powietrza, co do stosowania w silnikach benzynowych OCT (Oil Catch Tanka) nie mam żadnego doświadczenia gdyż nie rozkminiam budowy silnika benzynowego na tyle aby znać budowę fabrycznego separatora oleju, myślę że niewiele zmieni zastosowanie OCT a dodatkowe przewody olejowe przy OCT to kolejny element zwiększający ryzyko zamarznięcia odmy zimą, w tej kwestii wypowiedzieć się powinni użytkownicy silników benzynowych bo nie chcę palnąć jakiejś bzdury.

: śr gru 02, 2009 18:21
autor: poolak2006
Sztomel pisze: w tej kwestii wypowiedzieć się powinni użytkownicy silników benzynowych bo nie chcę palnąć jakiejś bzdury.
Dokładnie ja podsunąłem pomysł jak to można rozwiązać i myślę że mogłoby to po rozwiązać problem ale ja też nie posiadam benzyniaka.

Olej

: śr gru 02, 2009 19:09
autor: mariusz.6666
Panowie...Bardzo wam dziękuję za te wyczerpujące wypowiedzi bo to na prawdę jest pouczające w tych sprawach.
Na prawdę dobre forum.
Ja już na dziś konczę pozdrawiam was serdecznie i do usłyszenia :pub:

: śr gru 02, 2009 19:24
autor: stonefree
Ja mam MK4 1,4 z 98 roku, 160 tysia nakręcone. Czyszczę odmę 2 razy w roku, oleju nie ubywa tyle,zeby robić jakis powazne dolewki, a plama w filtrze jest, ale nie przejmuje sie nią. Gdyby było tak,że powiedzmy 1/3 filtra jest zalana i nie przpuszcza powietrza, wtedy mógłby byc problem. Jeżeli nie, nic bym nie robił.