Strona 2 z 2

: wt gru 01, 2009 14:02
autor: mate64
niko02, już samo założenie sprężyny od innej fury jest pomysłem mało sensnowsny, chociażby dla tego o czym sam piszesz:
niko02 pisze:orównajcie masę passata kombi z golfem 3d.
Można sobie zamontować fotel na gumę do żucia, czy też przykleić lusterko plastrem, albo zrobić filtr powietrza ze skarpetki, ale zawiecha i hamulce to są elementy które maja BEZPOŚREDNI wpływ na życie i zdrowie nie tylko nas ale i innych użytkowników dróg, dlatego też reaguje ostro na tego typu poglądy. I trzeba odróżniać sarkazm od złośliwości. :pub:

ok

: wt gru 01, 2009 14:53
autor: niko02
Ok, popieram.

: wt gru 01, 2009 14:56
autor: guti
nikt nie pisze o tym, ze sama jazda na twardszysch sprezynach tylko z tyłu czy z produ , albo roznych wysokosciach powoduje zupelnie inne zachowanie auta... w zakretach , na nierownosciach gdzie nagle potrzebna jest nagła zmiana kierunku ruchu... mozna si zdziwic.. jak lekii tył golfa zacznie podskakiwac i np wylatywac na zewnatrz :)

: wt gru 01, 2009 19:45
autor: pittereck
tomek0o7 pisze:
niko02 pisze:Stoi wysoko ale czekam , jak to będzie wyglądało po roku, jeżeli nadal będzie wysoko, to obcinam jeden zwój i powinno być ok.
Kolego życze Ci dużo szczęścia i nie dawaj takich rad innym. Bo rady z cyklu "Jak zrobić samochód samobójczy" lepiej zachowaj dla siebie...

pittereck, albo nisko i twardo albo wysoko i miękko :) bo raczej nisko i miękko to się nie da ;) hmm amorki jakieś olejowe napewno i springi jakies dobre ale czy w 150 zl to nie wiem :) ale możesz się zorientować :)
a widzisz ja mam i wysoko i twardo( zajebiźźźźź twardo)

mate64 pisze:
PROXII pisze:podciecia sprezym nie zabije sie
nieee no skądże, ale po co zaraz obcinać? zainwestować 7.99 w takie wynalazki:
http://allegro.pl/item830060465_hit_obn ... ezyny.html
niko02 pisze:Napisz, czemu twierdzisz, że to zabójcza rada??
Bo ja wiem, że tak nie jest.
Byłam w 3 warsztatach i w żadnym nie wspominałem, co mi powiedziano w poprzednim, a wszyscy zaproponowali to samo rozwiązanie lub alternatywę, w postaci dospawania tulejki na amortyzatorze.
zmień mechaników bo z takimi rozwiązaniami to nie pozwoliłbym im grzebać nawet w kosiarce do trawy... :goof:

AMATORSZCZYZNE I PARTACTWO prosimy zostawiać PRZED WEJŚCIEM na forum!


pittereck, po pierwsze w samochodzie masz tylko 2 mcpersony (z przodu) z tyłu masz amortyzatory. Po drugie, jeśli auto stoi za wysoko to ktoś coś kombinował przy zawiasie, zakładając np wzmocnione sprężyny na tył itp. Po 3 jeśli chcesz to zrobić dobrze to na komplet sprężyna + amor 150 może ci nie starczyć. Chociażby dla tego że musisz dokupić jeszcze osłony i odbijacze, wypadałoby sprawdzić w jakim stanie są elementy gumowe, łożyska kolumny itd itp. Gwarantuje ci że będziesz miał do wymiany górne mocowanie sprężyn z tyłu (no chyba ze ktos już je wymienił).Po trzecie sprecyzuj co rozumiesz przez miękko, to jet niemieckie auto, na dodatek ma juz swoje lata i nie będziesz miał w nim takiej miękkości i komfortu jak w nowym francuzie. Taka jest częściowo charakterystyka golfa że jest twardszy. Amorki olejowe + sprężyny standard i powinno być git.
pittereck pisze:miesciły sie felgi 14 na oponach 70
zmieszczą sie na pewno ponieważ jest to rozmiar fabryczny do mk2.
pittereck pisze:Po wymianie łożysk, jedno koło nadal huczy, jak na słuch to tylne prawe. Łożyska kupiłem "te lepsze" , po ok 100 km zostały dokręcone ale to nie rozwiązało problemu... co może być przyczyna?
neiwłaściwy montaż/ niedokręcenie łożysk, lub wadliwe łożyska.

Ja jeżdże w tej chwili bardzo twardym samochodem. Myślę że standardowa twardośc golfa będzie dla mnie bardzo zadopwalajaca.Z zawieszeniem na bank było kombinowane, troche od passata troche od czego innego i wyszła jedna wielka lipa.

A czy w mk2 nie były fabrycznie montowane felgi 13?

: wt gru 01, 2009 19:53
autor: wojtas4589
Po co masz obcinać spręzyny, bezpieczniej będzie jak wrzucisz z dwa worki piachu do auta i będziesz miał niżej i bezpieczniej. Nawet będzie prawie jak na gwincie, dosypać-odsypać. Ustawisz go jak będziesz chciał.

: wt gru 01, 2009 20:31
autor: mate64
A czy w mk2 nie były fabrycznie montowane felgi 13?
w mk2 fabrycznie były montowane 13, 14 i 15.