Hamulce, stuki póki i wybór sprężyn

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

mate64
Forum Master
Forum Master
Posty: 1547
Rejestracja: pt wrz 22, 2006 20:30
Lokalizacja: EU

Post autor: mate64 » wt gru 01, 2009 14:02

niko02, już samo założenie sprężyny od innej fury jest pomysłem mało sensnowsny, chociażby dla tego o czym sam piszesz:
niko02 pisze:orównajcie masę passata kombi z golfem 3d.
Można sobie zamontować fotel na gumę do żucia, czy też przykleić lusterko plastrem, albo zrobić filtr powietrza ze skarpetki, ale zawiecha i hamulce to są elementy które maja BEZPOŚREDNI wpływ na życie i zdrowie nie tylko nas ale i innych użytkowników dróg, dlatego też reaguje ostro na tego typu poglądy. I trzeba odróżniać sarkazm od złośliwości. :pub:


Podpis uległ awarii spróbuj później :)
Podpis uzyskał aprobatę YGD i może być umieszczany.

Awatar użytkownika
niko02
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 177
Rejestracja: pn mar 30, 2009 22:31
Lokalizacja: Sadówka
Kontakt:

ok

Post autor: niko02 » wt gru 01, 2009 14:53

Ok, popieram.


Oceńcie to ...
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=91&t=440080&p=5298815#p5298815

Awatar użytkownika
guti
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 7379
Rejestracja: wt wrz 14, 2004 10:35
Lokalizacja: T-Mobile
Kontakt:

Post autor: guti » wt gru 01, 2009 14:56

nikt nie pisze o tym, ze sama jazda na twardszysch sprezynach tylko z tyłu czy z produ , albo roznych wysokosciach powoduje zupelnie inne zachowanie auta... w zakretach , na nierownosciach gdzie nagle potrzebna jest nagła zmiana kierunku ruchu... mozna si zdziwic.. jak lekii tył golfa zacznie podskakiwac i np wylatywac na zewnatrz :)


Zycie jest za krótkie , zeby jezdzic DIESLEM!!
Obrazek

pittereck
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 102
Rejestracja: pn paź 26, 2009 21:11
Lokalizacja: Włocławek

Post autor: pittereck » wt gru 01, 2009 19:45

tomek0o7 pisze:
niko02 pisze:Stoi wysoko ale czekam , jak to będzie wyglądało po roku, jeżeli nadal będzie wysoko, to obcinam jeden zwój i powinno być ok.
Kolego życze Ci dużo szczęścia i nie dawaj takich rad innym. Bo rady z cyklu "Jak zrobić samochód samobójczy" lepiej zachowaj dla siebie...

pittereck, albo nisko i twardo albo wysoko i miękko :) bo raczej nisko i miękko to się nie da ;) hmm amorki jakieś olejowe napewno i springi jakies dobre ale czy w 150 zl to nie wiem :) ale możesz się zorientować :)
a widzisz ja mam i wysoko i twardo( zajebiźźźźź twardo)

mate64 pisze:
PROXII pisze:podciecia sprezym nie zabije sie
nieee no skądże, ale po co zaraz obcinać? zainwestować 7.99 w takie wynalazki:
http://allegro.pl/item830060465_hit_obn ... ezyny.html
niko02 pisze:Napisz, czemu twierdzisz, że to zabójcza rada??
Bo ja wiem, że tak nie jest.
Byłam w 3 warsztatach i w żadnym nie wspominałem, co mi powiedziano w poprzednim, a wszyscy zaproponowali to samo rozwiązanie lub alternatywę, w postaci dospawania tulejki na amortyzatorze.
zmień mechaników bo z takimi rozwiązaniami to nie pozwoliłbym im grzebać nawet w kosiarce do trawy... :goof:

AMATORSZCZYZNE I PARTACTWO prosimy zostawiać PRZED WEJŚCIEM na forum!


pittereck, po pierwsze w samochodzie masz tylko 2 mcpersony (z przodu) z tyłu masz amortyzatory. Po drugie, jeśli auto stoi za wysoko to ktoś coś kombinował przy zawiasie, zakładając np wzmocnione sprężyny na tył itp. Po 3 jeśli chcesz to zrobić dobrze to na komplet sprężyna + amor 150 może ci nie starczyć. Chociażby dla tego że musisz dokupić jeszcze osłony i odbijacze, wypadałoby sprawdzić w jakim stanie są elementy gumowe, łożyska kolumny itd itp. Gwarantuje ci że będziesz miał do wymiany górne mocowanie sprężyn z tyłu (no chyba ze ktos już je wymienił).Po trzecie sprecyzuj co rozumiesz przez miękko, to jet niemieckie auto, na dodatek ma juz swoje lata i nie będziesz miał w nim takiej miękkości i komfortu jak w nowym francuzie. Taka jest częściowo charakterystyka golfa że jest twardszy. Amorki olejowe + sprężyny standard i powinno być git.
pittereck pisze:miesciły sie felgi 14 na oponach 70
zmieszczą sie na pewno ponieważ jest to rozmiar fabryczny do mk2.
pittereck pisze:Po wymianie łożysk, jedno koło nadal huczy, jak na słuch to tylne prawe. Łożyska kupiłem "te lepsze" , po ok 100 km zostały dokręcone ale to nie rozwiązało problemu... co może być przyczyna?
neiwłaściwy montaż/ niedokręcenie łożysk, lub wadliwe łożyska.

Ja jeżdże w tej chwili bardzo twardym samochodem. Myślę że standardowa twardośc golfa będzie dla mnie bardzo zadopwalajaca.Z zawieszeniem na bank było kombinowane, troche od passata troche od czego innego i wyszła jedna wielka lipa.

A czy w mk2 nie były fabrycznie montowane felgi 13?



wojtas4589
Wamia Mazury
Posty: 1250
Rejestracja: sob mar 29, 2008 19:07
Auto: Golf V
Silnik: BKC
Kontakt:

Post autor: wojtas4589 » wt gru 01, 2009 19:53

Po co masz obcinać spręzyny, bezpieczniej będzie jak wrzucisz z dwa worki piachu do auta i będziesz miał niżej i bezpieczniej. Nawet będzie prawie jak na gwincie, dosypać-odsypać. Ustawisz go jak będziesz chciał.



mate64
Forum Master
Forum Master
Posty: 1547
Rejestracja: pt wrz 22, 2006 20:30
Lokalizacja: EU

Post autor: mate64 » wt gru 01, 2009 20:31

A czy w mk2 nie były fabrycznie montowane felgi 13?
w mk2 fabrycznie były montowane 13, 14 i 15.


Podpis uległ awarii spróbuj później :)
Podpis uzyskał aprobatę YGD i może być umieszczany.

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 367 gości