Strona 2 z 2

: pt lis 27, 2009 15:30
autor: Sopel87
jesli chodzi o bezpieczniki to jest tam prąd, a przy czujniku stopu juz go niema. we włączniku świateł jest prąd w 3 miejscach, niewiem czy to dobrze.
Jacek75 pisze:(54) - plus zasilania przełaczników.
gdzie to jest?
jesli jest w bezpieczinikach prad to chyba dam rade znalazc przyczyne? kiedys :cry:

: pt lis 27, 2009 21:50
autor: jeryk10
Podaj napiecie kawalkiem kabla na bezpieczniki od swiatel dlugich i bedziesz widzial czy sie swiatla zapala Jezeli sie zapali jedna lapa a potem druga to manetka jest do wymiany jezeli sie nie zapala wogole to usterka jest w przewodach od skrzynki bezpiecznikowej do lamp Kup sobie kontrolke na 12V z kabelkiem w sklepie motoryzacyjnym lub na staci paliw bo tez nie raz maja I wtedy bedziesz mogl posprawdzac napiecia na kablach jest to lepsze jak miernik A co do stopu sprawdz dobrze napiecie w kostce wlocznika

: pt lis 27, 2009 22:19
autor: Zico63b
Po drodze ze skrzynki bezpieczników do wyłącznika STOP-u nie ma żadnych złączek, więc poza przecięciem kabla przez np. myszy :hmm: - prąd po wyjściu ze skrzynki musi być!
W tym temacie są podane kolory dwu kabli na których ma się pojawić napięcie w chwili włączenia reflektorów (bez znaczenia czy mijania czy drogowe).
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=283930

: sob lis 28, 2009 18:13
autor: Jacek75
Po bezpieczniku nr.13 jeżeli jest napięcie to masz czerwono-brązowy do przełacznika przy pedale a z tamtąd do świateł z tyłu i do ABS idzie czerwono-czarny.
Do bezpiecznika 13 idzie zasilanie czerwonym z płyty przekaźników a z płyty czerwony do bezpiecznika 110A przy aku. Masy są brązowym.
Ze schematu wynika iż jeżeli ABS Ci działa to masz przerwane połaczenie do żarówek i linijki na tyle czyli kabel czerwono czarny i złaczki po drodze, żarówki, przełacznik przy pedale lub masy.

Długie: biało-czarny i biały od lamp do bezpieczników 18 i 19 a od bezpieczników biało zielony do manetki w kierownicy. Z manetki czerwony do jw.

Przełacznik świateł ma mieć 3 zasilania: czerwony z płyty przekaźników (15), czarno-czerwony ze stacyjki (1) i szaro-niebieski z układu regulacji świateł (17).

: śr gru 16, 2009 10:49
autor: Sopel87
okazało się że miałem przetarte 7 z 10 kabli przy łączeniu z klapą :green_fuck:
a długie to zepsuty przełącznik :green_fuck:
dzięki wszystkim za podpowiedzi