: wt gru 01, 2009 00:27
Ja bym się skoncentrował na pytaniu: "dlaczego w żadnych warunkach alternator nie osiąga 14 chociaż Volt?"
Sprawdzić/podmienić z kolegą regulator napięcia, sprawdzić alternator, czystość połączeń kabli...
Akumulator, choć przez jednych uważany za zbyt duży, ja bym zostawił; w Golfie 2 1,6TD mieliśmy taki właśnie układ 45A altek i 65 Ah aku i nigdy tam nawet nie zajrzeliśmy, tak to chodziło.
Podstawa to napięcie ładowania te ok. 14V a resztę altek sobie zrobi sam...
Natomiast większy alternator, szczególnie przy sprzęcie audio, a czemu by nie?
Sprawdzić/podmienić z kolegą regulator napięcia, sprawdzić alternator, czystość połączeń kabli...
Akumulator, choć przez jednych uważany za zbyt duży, ja bym zostawił; w Golfie 2 1,6TD mieliśmy taki właśnie układ 45A altek i 65 Ah aku i nigdy tam nawet nie zajrzeliśmy, tak to chodziło.
Podstawa to napięcie ładowania te ok. 14V a resztę altek sobie zrobi sam...
Natomiast większy alternator, szczególnie przy sprzęcie audio, a czemu by nie?