Baracus86 pisze:to taka pucha, do niej idą dwa wężyki jeden z baku drugi gdzieś do silnika jako podciśnieniowy właśnie przez zawór elektromagnetyczny. mój np jak miał przetarty ten podciśnieniowy to falował na obrotach w momencie pracy zaworu od tego pochłaniacza jak odłączyłem wężyk to mi spadł jeszcze bardziej na obrotach ale nie zgasł, dopiero po wymianie tego wężyka i jak go z ciekawości odłączyłem to auto zgasło, wiec ciśnienia musi mieć bo inaczej wariuje
Więc z tego co ja zauważyłem to ten wężyk podciśnienia idzie do przepustnicy, i u mnie jak go odłączę to obroty podnoszą się na 1000-1200 a silnik nie gaśnie, natomiast jak go zatkam palcem to obroty czasem spadną do 900 i silnik pracuje normalnie, a niekiedy gaśnie, i nie wiem w sumie jak powinno być... czy to możliwe ze gdzieś łapie "lewe" powietrze???
[ Dodano: 08 Gru 2009 21:49 ]
Wracam do tematu bo nie został on rozwiązany do końca tzn wolne obroty w golfie nadal "szaleją", jednak w ten sposób że na zimnym silniku w ogóle ich niema natomiast na ciepłym są niskie i gaśnie w prze różnych sytuacjach. ostatnio zauważyłem sprawdzając wężyki od podciśnień, że jeden jest trochę po przedzierany( wężyk od regulatora ciśnienia paliwa )ten który znajduje sie na listwie wtryskiwacza a drugi jego koniec wchodzi do kolektora ssącego po sprawdzeniu okazało sie że tylko płótno się poobdzierało na nim wężyk jest ok. natomiast zauważyłem ze po zdjęciu tego wężyka obroty silnika pracują normalnie nic nie szarpie nie gaśnie samochód przyspiesza również prawidłowo. Tylko sprawdzałem go na ciepłym silniku na zimnym nie wiem jak sie zachowuje. Moje pytanie brzmi czy awaria regulatora ciśnienia paliwa ma wpływ na "szalejące" obroty??? lub co może być przyczyną takich zachowań. nadmieniam iż z obrotami jest problem zarówno na benzynie jak i LPG a po zdjęciu wężyka od regulatora ciśnienia paliwa na obu paliwach problem ustaje... można jeździć bez podpiętego regulatora czy może coś nawalić????
Ostatnio zmieniony wt gru 08, 2009 22:51 przez
paw_wen, łącznie zmieniany 1 raz.
KOPCI KASZLE ALE "BRYKA" VW Golf III 1,6 silnik AEE (pb95 / LPG sekwencja "Vector")