Zębatka na wale

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
sas_gti
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 5063
Rejestracja: sob lip 16, 2005 01:24
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: sas_gti » sob gru 05, 2009 15:14

hmm moze faktycznie cos z prowadzeniem paska po rolkach ale tu zasada jest prosta. Jak kółko ma rowki to pasek musi leżeć rowkami do kółka a jak jest kółko płaskie to pasek płaską stroną do kółka. Sprawdz na wszelki wypadek czy wszędzie jest ok.



Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » sob gru 05, 2009 15:20

sas_gti, kolega ma problem z biciem koła pasowego wału i o to tu chodzi.


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

brxIII
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 249
Rejestracja: czw lis 13, 2008 18:48
Lokalizacja: Świdnica

Post autor: brxIII » sob gru 05, 2009 15:51

Jest tak: na wale jest koło z wieloklinem, i pasek też tak leci, alternator ma również wieloklin i pasek też, a na pompie jest gładkie koło, i tam właśnie pasek leci też wieloklinem się do niego styka.



Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » sob gru 05, 2009 17:28

brxIII pisze:a na pompie jest gładkie koło,
tu jestem zaskoczony, w moim silniku jest na wieloklin


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

brxIII
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 249
Rejestracja: czw lis 13, 2008 18:48
Lokalizacja: Świdnica

Post autor: brxIII » sob gru 05, 2009 17:48

Właśnie wyżej post który pisał sas_gti, też mnie zaciekawił i popatrzyłem na allegro, ale nie znalazłem, ale chyba ja dobrze rozumiem, na pompie wody masz kolo wieloklinowe, czy gładkie ???

Znalazłem na allegro silnik taki sam i też ma gładkie Klik
Ostatnio zmieniony sob gru 05, 2009 18:02 przez brxIII, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » sob gru 05, 2009 18:26

nie podejrzewałem nawet że sa różne, ja mam dwa auta z silnikami 2E, w sumie podobne jak 1.8 i mają koła wieloklinowe.


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 54 gości