: wt gru 22, 2009 19:28
u mnie wchodzi do baku 55 litrów wiec jak u ciebie może być 46?seta_lp pisze:na pełnym baku przejechałem niecałe 600 km... zatankowałem samochód i weszło 46 litrów czyli cały bak...
u mnie wchodzi do baku 55 litrów wiec jak u ciebie może być 46?seta_lp pisze:na pełnym baku przejechałem niecałe 600 km... zatankowałem samochód i weszło 46 litrów czyli cały bak...
To proste ja nie mam gazu i muszę uważać z rezerwą aby na światłach nie stanąć... więc nigdy do końca nie wyjeżdżam i może zawsze coś zostaje w baku... Ale nie o to chodzi... chodzi o to co z tą temperaturą...??salem78 pisze:u mnie wchodzi do baku 55 litrów wiec jak u ciebie może być 46?seta_lp pisze:na pełnym baku przejechałem niecałe 600 km... zatankowałem samochód i weszło 46 litrów czyli cały bak...
Wskazanie na zegarach, dlatego pisałem, że dobrze by było jak byś miał jak zmierzyć faktyczną temp.seta_lp pisze:filip85, czy jeśli wymienię czujnik to temperatura wzrośnie czy tylko wskazanie na zegarach może się "poprawić"??
...czy ja palę? Ja palę przez cały czas, na okrągło! ... ja to wszystko rozumie! Ja rozumie, że wam jest zimno! Ale jak jest zima to musi być zimno, tak? ... takie jest odwieczne prawo natury!seta_lp pisze:Ale nie o to chodzi... chodzi o to co z tą temperaturą...??
Temperatura widoczna na wskaźniku przedstawia odczyt jednego czujnika, czyli nie może być to odczyt prawidłowy dla każdego z miejsc w silniku. Można przyjąć, że silnik jest naprawdę rozgrzany, gdy pracuje 15 minut zimą lub 10 minut latem.filip85 pisze:...zmierzyć faktyczną temp.
Dobrze czyli jak zrobiłem prawie 200 kilometrów i temperatura nadal nie był nawet 70 stopni to co tak ma być? Przecież przy takiej temperaturze to nawet ssanie mogło się nie wyłączyć... Poza tym samochód ostatnio jest strasznie zamulony...pasażer pisze:Temperatura widoczna na wskaźniku przedstawia odczyt jednego czujnika, czyli nie może być to odczyt prawidłowy dla każdego z miejsc w silniku. Można przyjąć, że silnik jest naprawdę rozgrzany, gdy pracuje 15 minut zimą lub 10 minut latem.
Ale to chyba źle że Ci się nie grzeje?? Bo 50 stopni to silnik niedogrzany jest...CIENKII pisze:termostat po raz kolejny
tez padl mi termostat ale w MKII 1.3 NZ . . caly czas był zamkniety . . wywaliło uszczelke pod glowica . . zmienialem na NOWY za cale 25zl bo taki akurat był i teraz woogule sie nie zamyka caly czas otwarty jak by go nie było
teamperatura nie rosnie ani w miescie ani w trasie powyzej 50 stopni chyba ze stoje w miejscu albo jeźdze po miescie nie wiecej jak 20km/h