co ile?

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
paffciu
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 297
Rejestracja: pn sie 24, 2009 04:31
Lokalizacja: TSK, Bliżyn
Kontakt:

Post autor: paffciu » ndz lis 15, 2009 21:33

znalazłem na allegro komplet do rozrządu firmy INA czy ktoś się z taką marką spotkał?? mi wygląda na egzotyczną.kolejne pytanie to czy rzeczywiście paski pasują do tak wielu silników?? nie chce mi się wierzyć że ten sam pasek wystarcza do gołej wersji bez turbo i do topowej z turbo i innymi takimi... :bigok:

[ Dodano: 15 Lis 2009 20:34 ]
http://www.allegro.pl/item806721400_roz ... 6d_td.html

a to jest link do tej strony z tym paskiem

[ Dodano: 15 Lis 2009 20:39 ]
jeszcze znalazłem coś takiego ale nie wiem czy to są jakieś dobre marki więc wybrałem najdroższe. A wy które polecacie??
http://www.allegro.pl/item806473931_roz ... 1_6td.html

a mechanik ile może za takie coś zaśpiewać??


Thanks from the mountains;-)
Obrazek
Mój Golf: http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=462252

Awatar użytkownika
piori
Forum Master
Forum Master
Posty: 1304
Rejestracja: sob lis 20, 2004 19:42
Lokalizacja: WPU/WPN/WL

Post autor: piori » ndz lis 15, 2009 21:42

pawcio1989999 pisze:INA czy ktoś się z taką marką spotkał??
Tak, jeden z najlepszych producentów, ale raczej chodzi o sam napinacz niż pasek, pasków chyba nie robią.
pawcio1989999 pisze:nie chce mi się wierzyć że ten sam pasek wystarcza do gołej wersji bez turbo i do topowej z turbo i innymi takimi...
Pasek jest taki sam, bo silnik jest praktycznie taki sam poza osprzętem i pasek nic więcej nie napędza.



Awatar użytkownika
paffciu
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 297
Rejestracja: pn sie 24, 2009 04:31
Lokalizacja: TSK, Bliżyn
Kontakt:

Post autor: paffciu » pn lis 16, 2009 11:55

aha.znalazłem właśnie zestaw razem z paskiem więc najprawdopodobniej go kupię,i jazda z wymianą :food:


Thanks from the mountains;-)
Obrazek
Mój Golf: http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=462252

Awatar użytkownika
ducker24
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 67
Rejestracja: czw kwie 03, 2008 16:31
Lokalizacja: Lublin/Kanie
Kontakt:

Post autor: ducker24 » pn lis 16, 2009 12:04

Razal,
zgadzam sie z Twoim zdaniem po co sie martwić na zaś
lepiej wymienić i masz sen spokojny :) :bigok:


To nie prędkość zabija, tylko gwałtowna jej utrata

[url=http://motonotes.pl/Volkswagen,Golf,904,car.html][img]http://images.motonotes.pl/srednie/1/904.png[/img][/url]

Awatar użytkownika
sas_gti
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 5063
Rejestracja: sob lip 16, 2005 01:24
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: sas_gti » pn lis 16, 2009 12:35

w volkswagenowskich 8v decyduje główne podebranie tłoka (no chyba że diesel tak jak mówicie i głowica płaska) co wiadomo jest powiązane ze stopniem sprężania.
taki np g60 gdzie stopien ma chyba 8 jest bezkolizyjny na 100% ale wystrczy mu zmienić wałek na schrika i już jest kolizja. Ja mam PF i kurde dałbym sobie rękę uciąć że też sprawdzałem kolizyjnosc i jest bezkolizyjny a stopien mamy 10. Ale jak tak parę osób na mnie naskoczyło to jeszcze to sobie raz kiedyś sprawdzę :)
A teraz całkiem poważnie, może odwróćmy pytanie - jakie znacie silniki nie diesle, 8v z mk2 które są kolizyjne ?
Ostatnio zmieniony pn lis 16, 2009 12:36 przez sas_gti, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
piori
Forum Master
Forum Master
Posty: 1304
Rejestracja: sob lis 20, 2004 19:42
Lokalizacja: WPU/WPN/WL

Post autor: piori » pn lis 16, 2009 12:49

sas_gti pisze:jakie znacie silniki nie diesle, 8v z mk2 które są kolizyjne ?
Osobiście miałem 1,3, zarówno na gaźniku jak i NZ na wielopunkcie, pierwszy oddałem na złom, drugi leży jeszcze na podwórku - zawory pogięte.

Trzeba jeszcze dodać, że jak zerwie się pasek, a nic nie popsuje to nie znaczy automatycznie że silnik jest bezkolizyjny, zawory mogą szczęśliwie zatrzymać się w takim położeniu, że nie spotkają się z tłokami. Należałoby otworzyć całkowicie zawór i dopiero wtedy obrócić wałem, żeby to sprawdzić.

Przy ekstremalnie wysokich obrotach dochodzi jeszcze bezwładność elementów rozrządu, więc zawór może otworzyć się bardziej niż zakres pracy krzywki (jakby z rozpędu, gdy sprężyna go nie wyhamuje) - wtedy nawet bezkolizyjny silnik może spotkać kolizja.
Ostatnio zmieniony pn lis 16, 2009 12:49 przez piori, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
sas_gti
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 5063
Rejestracja: sob lip 16, 2005 01:24
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: sas_gti » pn lis 16, 2009 16:28

piori pisze:Trzeba jeszcze dodać, że jak zerwie się pasek, a nic nie popsuje to nie znaczy automatycznie że silnik jest bezkolizyjny, zawory mogą szczęśliwie zatrzymać się w takim położeniu, że nie spotkają się z tłokami. Należałoby otworzyć całkowicie zawór i dopiero wtedy obrócić wałem, żeby to sprawdzić
oczywiscie zdaję sobie sprawę z tego co napisałeś a kolizyjność badałem ustawiając tłok w GMP i kręcąc wałkiem rorządu.



Awatar użytkownika
CIENKII
Forum Master
Forum Master
Posty: 1275
Rejestracja: czw lis 30, 2006 20:07
Lokalizacja: FNW
Kontakt:

Post autor: CIENKII » pn lis 16, 2009 17:20

czyli w 8V kolizyjnym mozna co 60 tys max ? jesli mam po 40 to nie ma sie co martwic ? jeszcze z 5 tys mozna przelatac ?



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 425 gości