co sie stało z olejem???

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
wav
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 204
Rejestracja: pn sie 24, 2009 18:53
Lokalizacja: Stargard Szczeciński
Kontakt:

Post autor: wav » śr lis 11, 2009 20:49

jeson pisze:jaki olej jest w silniku i jaki jest przebieg auta?
wcześniej nie wiem jaki był ja wymieniałem na Castrol edge przebieg prawie 200 tyś bez 300km


Moje MK4 http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=3293511#3293511

Awatar użytkownika
Jesionvr6
...
...
Posty: 892
Rejestracja: ndz gru 19, 2004 16:25
Lokalizacja: Słupsk
Kontakt:

Post autor: Jesionvr6 » śr lis 11, 2009 20:58

no to przebieg mowi sam za siebie (jezeli oczywiscie jest prawdziwy) te silniki maja to do siebie ze powyzej 150kkm zaczynaja sie problemy z olejem i moim zdaniem bez remontu sie nie obejdzie przynajmniej glowice i pierscienie bedziesz musial zrobic.
ale mna poczatek trzeba by bylo zmierzyc cisnienie na zimnym silniku i z proba olejowa jak pisal oldstaszek


Obrazek

Awatar użytkownika
wav
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 204
Rejestracja: pn sie 24, 2009 18:53
Lokalizacja: Stargard Szczeciński
Kontakt:

Post autor: wav » czw lis 12, 2009 00:00

jeson pisze:bez remontu sie nie obejdzie przynajmniej glowice i pierscienie bedziesz musial zrobic.
co najlepsze klijet mi wymieniał uszczelke pod głowica jakieś 3tys km tem ale nie planował mi głowicy...;/ co musiałbym jeszcze zrobić oprócz tej uszczelki??


Moje MK4 http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=3293511#3293511

Awatar użytkownika
Haki
_
_
Posty: 6070
Rejestracja: czw paź 16, 2008 18:10
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Post autor: Haki » czw lis 12, 2009 00:33

wav pisze:
jeson pisze:bez remontu sie nie obejdzie przynajmniej glowice i pierscienie bedziesz musial zrobic.
co najlepsze klijet mi wymieniał uszczelke pod głowica jakieś 3tys km tem ale nie planował mi głowicy...;/ co musiałbym jeszcze zrobić oprócz tej uszczelki??
Spokojnie ... nie panikujmy , Straszą Cię koledzy wielkimi kosztami i remontami.
Jedź na stację i wykonaj badanie ciśnienia na cylindrach - to tak na początek.
Jak uszczelka wymieniona to ok ... przynajmniej ją możemy wyeliminować...


Miarą inteligencji człowieka-jest umiejętność szukania w Google

MK IV Variant AGR NAPĘDZANY przez ON

Awatar użytkownika
j_a_r_o_o_o
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 221
Rejestracja: pt gru 21, 2007 21:48
Lokalizacja: Katowice
Kontakt:

Post autor: j_a_r_o_o_o » czw lis 12, 2009 01:29

jeson pisze:moim zdaniem bez remontu sie nie obejdzie przynajmniej glowice i pierscienie bedziesz musial zrobic.
no bez przesady :chytry: nie popadajmy od razu w paranoje. Choc ubytek oleju jest naprawde dosc spory, to mimo wszystko na poczatek proponuje wziac sie za USZCZELNIACZE ZAWOROW. W wielku przypadkach to wlasnie ich wina. Jesli ich wymiana nie pomoze, wowczas trzeba bedzie ewentualnie pomyslec o remoncie silnika.

wav dolej oleju i zbadaj temat jeszcze raz ile i jak szybko Ci wezmie. Z rana jak bedziesz go odpalal to zwroc uwage czy golfer nie zakopci (tzn. pusci "jednorazowy" dymek). Na poczatek tyle.


Fiat 126p - prawie jak Ferrari,
G.Rasiak - prawie jak piłkarz,
Real M., ManU, Inter - prawie jak Juventus!
Obrazek

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 296 gości