Zamarazajace zamki, a wyrzucania wkladki zamka ;) .

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

poolak2006
Forum Master
Forum Master
Posty: 1647
Rejestracja: pn maja 04, 2009 23:51
Lokalizacja: Poznań/Toruń

Post autor: poolak2006 » pn lis 09, 2009 22:37

Kywak pisze:
poolak2006 pisze:Mi nic nie zamarza ... A co do zamków to jeszcze po lewej stronie możesz kluczyk włożyć ... Ale jak wywalisz wszystkie wkładki i padnie ci aku to co wtedy ? Możesz zamek wywalić tylko zabezpiecz to później jakoś rozsądnie ...
co masz na mysli piszac o wkladaniu kluczyka z lewej strony :chytry: , bo wlasnie zamek z lewej strony chce usunac (no a z prawej strony, to juz fabrycznie zamka nie mam), no i jak pisalem to zamek w klapie tez odpada, bo martwy :jezor: .

A co do programowania kluczyka, to sadzisz, ze jakby wymienic teraz profilaktycznie baterie i zaprogramowac na nowo kluczyk, to taka opcja dala by rade :?:

Haki, ale gdzie go zapodac, jak ja nie bede miec wkladek zamkow, nie wiem, czy zrozumiales ;) .

KoguTek, z tym, ze zamek z tylniej klapy tez chce usunac, denerwuje mnie on tak estetycznie ;) . Tzn. klamke chce zostawic, ale zamek i sama dziure po nim chce zaslepic i zaszpachlowac pozniej :D . Cos czuje, ze poczekam z tym do wiosny, kiedy to szansa zabicia Aku jest mniejsza i zamki nie zamarzaja, poobserwuje auto przez zime i sie dowiem, co i jak :) .

Chodziło mi o prawą stronę naturalnie :grin:. Ale skoro nie masz ... :bigok:

[ Dodano: 09 Lis 2009 21:41 ]
jeryk10 pisze:Nawet jak szybe wybijesz to drzwi od srodka nie otworzysz A co do wkladek zeby je zaslepic to bym nie proponowal poniewarz jak ktos zobaczy ze masz wkladki zaslepione a wie o co chodzi z tymi wkladkami to Ci go buchnie Kiedys otwieralem sasiadowi mk4 z taka wkladka zaslepiona czas otwarcia auta nie cala minuta
Jeżeli zaślepiał to jakiś przedszkolak to pewnie że śrubokręt i otwarte. Ale można w prosty sposób zrobić tak żeby nie można było otworzyć. I jest to dużo bezpieczniejsze nawet od ori zamka :bajer:



jeryk10
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2745
Rejestracja: śr maja 27, 2009 22:31
Lokalizacja: pomorskie

Post autor: jeryk10 » pn lis 09, 2009 22:45

poolak2006 jak zaslepisz zeby bylo fachowo podpowiec
Ostatnio zmieniony pn lis 09, 2009 22:46 przez jeryk10, łącznie zmieniany 1 raz.



poolak2006
Forum Master
Forum Master
Posty: 1647
Rejestracja: pn maja 04, 2009 23:51
Lokalizacja: Poznań/Toruń

Post autor: poolak2006 » pn lis 09, 2009 22:59

jeryk10 pisze:poolak2006 jak zaslepisz zeby bylo fachowo podpowiec
To na początek powiedz jak to zaślepienie wyglądało u tego sąsiada ... Była wyjęta tylko wkładka i plastikowa zaślepka włożona ? Napisz jak wyglądała a ja Ci powiem w czym był problem.
Ostatnio zmieniony pn lis 09, 2009 22:59 przez poolak2006, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
Qto
_
_
Posty: 19379
Rejestracja: pt wrz 01, 2006 19:14
Lokalizacja: Guadalajara
Auto: MK 4
Silnik: ASZ
Kontakt:

Post autor: Qto » pn lis 09, 2009 23:20

Moim przejeździłem już trzy zimy, jeszcze mi się nie zdarzyło żeby central z pilota nie otworzył drzwi. Wkładki chętnie bym usunął ale trochę się boję...pamiętam jak ktoś z forum przez kilka dni męczył się żeby otworzyć auto bo aku padł.



poolak2006
Forum Master
Forum Master
Posty: 1647
Rejestracja: pn maja 04, 2009 23:51
Lokalizacja: Poznań/Toruń

Post autor: poolak2006 » pn lis 09, 2009 23:40

No właśnie o to chodzi ... Chociaż i na padnięty aku jest sposób ale do tego tez trzeba sie odpowiednio przygotować.
Tak na marginesie jak aku padnie i wsadzi się nowy to z pilota można otworzyć bez problemu czy trzeba coś programować ? Jeśli trzeba to faktycznie może być problem ...



Awatar użytkownika
Kywak
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 161
Rejestracja: czw lut 05, 2009 13:48
Lokalizacja: Katowice
Kontakt:

Post autor: Kywak » pn lis 09, 2009 23:43

Qto, o dzieki i taka odpowiedz mi chodzilo ;) . To przynajmniej wiem, ze zamek otwiera z pilota, teraz trzeba sie tylko o aku bac :D . Ale tak czy inaczej, to chyba latwiej otworzyc maske i aku podmienic, niz probowac taranowac drzwi (poprawcie mnie jesli sie myle :) ).

jeryk10, musisz oprocz zaslepki plastikowej kupic jeszcze taka metalowa zaslepke wkladki, ktora na miejscu trzymana jest przez srube, ktora normalnie trzyma wkladke. Tak wyglada taka zaslepka: http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/718 ... 46f04.html , http://images2.fotosik.pl/69/ea675194194b3c78m.jpg
Jak tak zrobisz i nawet ktos zerwie plastik, to nie ma w co wlozyc srubokreta, bo dotep blokuje wlasnie taka zaslepka z metalu :bigok: .

poolak2006, wydaje mi sie, ale reki sobie uciac nie dam, ze jak podmienisz aku, to nie musisz nic robic, tylko normalnie otwierasz centrale z pilota, odpalasz i odjezdzasz :) . Pomysl, jak np. masz wpiete normalnie Aku w aucie i musisz dajmy na to odlaczyc akumulator na jakis czas, czy wypiac kleme, to jak podlaczasz wszystko spowrotem, to tylko masz komputer zrestowany, a wszystko inne dziala normalnie. Wiec wydaje mi sie, ze tak samo powinno w przypadku podmianki szybkiej aku :) .
Ostatnio zmieniony pn lis 09, 2009 23:46 przez Kywak, łącznie zmieniany 1 raz.


Było: MK2 1.9 TDI AHF+++
Było: MK4 1.9 TDI ARL+
Było: MK3 1.8T AUQ+++
Jest: Przejściowo Mk2 1.8RP

Awatar użytkownika
morfeusz86r
Forum Master
Forum Master
Posty: 1234
Rejestracja: śr sty 02, 2008 16:58

Post autor: morfeusz86r » pn lis 09, 2009 23:50

raczej sterowniki mają pamięć nieulotną. przynajmniej ja, wyjołem aku na pół godziny i nic sie nie stało. mam nieorginalny sterownik więc nie wiem jak z innymi.



poolak2006
Forum Master
Forum Master
Posty: 1647
Rejestracja: pn maja 04, 2009 23:51
Lokalizacja: Poznań/Toruń

Post autor: poolak2006 » wt lis 10, 2009 00:21

No właśnie ja też wyjmowałem i problemu niby nie było z otwarciem. Więc jeśli chodzi o rozładowany aku to możesz wyprowadzić sobie 2 przewody od aku które będą gdzieś pod zderzakiem tylko muszą końce być zaizolowane i zanczony plus. W razie awarii aku podłączamy się pod te przewody nowym aku i otwieramy samochód. :bajer:
Ostatnio zmieniony wt lis 10, 2009 00:25 przez poolak2006, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
Kywak
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 161
Rejestracja: czw lut 05, 2009 13:48
Lokalizacja: Katowice
Kontakt:

Post autor: Kywak » wt lis 10, 2009 01:20

poolak2006, naprawde ciekawa rozkmina ;) . Jak wezme sie w koncu za temat tych klamek, to tez pomysle nad tymi kablami, ale wydaje sie to interesujace :D . Dzieki za pomysl :) .


Było: MK2 1.9 TDI AHF+++
Było: MK4 1.9 TDI ARL+
Było: MK3 1.8T AUQ+++
Jest: Przejściowo Mk2 1.8RP

Awatar użytkownika
Qto
_
_
Posty: 19379
Rejestracja: pt wrz 01, 2006 19:14
Lokalizacja: Guadalajara
Auto: MK 4
Silnik: ASZ
Kontakt:

Post autor: Qto » wt lis 10, 2009 10:41

Kywak pisze:chyba latwiej otworzyc maske i aku podmienic, niz probowac taranowac drzwi
Myślę że prędzej podłączysz aku na krótko od spodu auta, masa obojętnie gdzie a plus cza poszukać.



jeryk10
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2745
Rejestracja: śr maja 27, 2009 22:31
Lokalizacja: pomorskie

Post autor: jeryk10 » wt lis 10, 2009 20:52

Kywak Wszystko sie zgadza gosciu tez mial pod plastikiem ta metalowa oslone A co zrobilem sciagnolem plastik podwazajac srubokretem wziolem wkretarke wiertlo m8 wywiercilem dziure wlozylem srubokret przez otwor przekrecilem zamek i otwarte Zalozylem plastik i po sprawie Drzwi wygladaja jak nie naruszone a auto otwarte :D Przecirz ta oslona metalowa tam musi byc pod zaslepka plastikowa Co to by bylo za zaslepienie wkladki bez tego metalu czego ten plastik mial by sie trzymac jak by nie bylo tej oslony
Ostatnio zmieniony wt lis 10, 2009 21:24 przez jeryk10, łącznie zmieniany 2 razy.



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 415 gości