turbina czy podejdzie?

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

GrzesiekMk3
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 123
Rejestracja: wt wrz 19, 2006 12:53
Lokalizacja: w-wa
Kontakt:

Post autor: GrzesiekMk3 » śr lis 11, 2009 17:33

juz sprawa zaltwiona turbina zostala zegenerowana i ma zroibiony upgrade wiec bedzie o 20% wydajniejsza.


A4 1.8T 180ps

Awatar użytkownika
Haki
_
_
Posty: 6070
Rejestracja: czw paź 16, 2008 18:10
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Post autor: Haki » śr lis 11, 2009 18:16

GrzesiekMk3 pisze:juz sprawa zaltwiona turbina zostala zegenerowana i ma zroibiony upgrade wiec bedzie o 20% wydajniejsza.
Co takiego w niej zrobiono ,że mówisz o 20% wzrostu wydajności??
Została ta sama czy zapodałeś coś na VNT ?


Miarą inteligencji człowieka-jest umiejętność szukania w Google

MK IV Variant AGR NAPĘDZANY przez ON

arwam

Post autor: arwam » śr lis 11, 2009 19:02

GrzesiekMk3 pisze:i ma zroibiony upgrade
zrobiony upgrade czyli co?

i skąd wiadomo że będzie o 20% wydajniejsza?
została pomierzona na specjalistycznych przyrządach?



Awatar użytkownika
PinkFloyd
Lord GTI
Lord GTI
Posty: 3551
Rejestracja: wt paź 17, 2006 08:53
Lokalizacja: USA

Post autor: PinkFloyd » śr lis 11, 2009 19:38

arwam pisze:
GrzesiekMk3 pisze:i ma zroibiony upgrade
zrobiony upgrade czyli co?

i skąd wiadomo że będzie o 20% wydajniejsza?
została pomierzona na specjalistycznych przyrządach?
Własnie i co z tego ze bedzie wydajniejsza :bajer: przeciez ecu tak wysteruje ja zaworem zeby ciśnienie doładowania było jak zaprogramowała fabryka, zeby skorzystac z tgeo to tzreba zrobic sofcik i wtedy można cos o tym powiedziec, a tak i tak tego nie wykorzystasz



arwam

Post autor: arwam » śr lis 11, 2009 19:41

PinkFloyd pisze:Własnie i co z tego ze bedzie wydajniejsza :bajer: przeciez ecu tak wysteruje ja zaworem zeby ciśnienie doładowania było jak zaprogramowała fabryka, zeby skorzystac z tgeo to tzreba zrobic sofcik i wtedy można cos o tym powiedziec, a tak i tak tego nie wykorzystasz

PinkFloyd, można niewielkie przyrosty uzyskać stosując większą turbiną która uwolni silnik na wydechu ale bez zmiany programu cudów nie będzie.



Awatar użytkownika
PinkFloyd
Lord GTI
Lord GTI
Posty: 3551
Rejestracja: wt paź 17, 2006 08:53
Lokalizacja: USA

Post autor: PinkFloyd » śr lis 11, 2009 20:12

arwam pisze:
PinkFloyd pisze:Własnie i co z tego ze bedzie wydajniejsza :bajer: przeciez ecu tak wysteruje ja zaworem zeby ciśnienie doładowania było jak zaprogramowała fabryka, zeby skorzystac z tgeo to tzreba zrobic sofcik i wtedy można cos o tym powiedziec, a tak i tak tego nie wykorzystasz

PinkFloyd, można niewielkie przyrosty uzyskać stosując większą turbiną która uwolni silnik na wydechu ale bez zmiany programu cudów nie będzie.
O to własnie mi chodziło :bigok:



GrzesiekMk3
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 123
Rejestracja: wt wrz 19, 2006 12:53
Lokalizacja: w-wa
Kontakt:

Post autor: GrzesiekMk3 » śr lis 11, 2009 20:14



A4 1.8T 180ps

arwam

Post autor: arwam » śr lis 11, 2009 20:47

GrzesiekMk3,

w dieslu to się raczej nie sprawdzi.
raczej bym szukał czegoś większego. sam założyłem GT2052V.
i teraz jest różnica między turbem seryjnym a takim choć może jest minimalny lag, ale jest on praktycznie na codzień nie odczuwalny no chyba że deptasz po gazie poniżej 1500rpm tylko to jakby troszkę nie zdrowe dla silnika jest



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 274 gości