Strona 2 z 2

: śr lis 04, 2009 12:53
autor: jabel
pali tak 12-13 gazu, więc bez tragedi

na zegarku 360 tyś.....

na benzynie chodzi trochę nierówno, ale jeździ :)

ma może ktoś fotkę dolotu w takim silniku, może stożek?

: śr lis 04, 2009 13:07
autor: Jajcek
Stożka nie wstawiaj bo trzeba pokombinować by przyniósł on efekty. Fotke tej rury zrobie Ci dziś i podślę na maila. Nie kupuj tylo tej rury w ASO VW bo ja pewnego dnia zgłupiałem i kupiłem nówkę w SO VW i skasowali mnie za nią 220 zł

: śr lis 04, 2009 13:36
autor: Lipek81
Silnik 1.8 - 1.6 miały mniejszą chłodnicę.

Tutaj masz zdjęcie, na którym widać kawałek tej rury:
Obrazek

: śr lis 04, 2009 16:42
autor: yopablo_2007
Mam identyczny silnik i tez mam problem z jego określeniem ... który rok twojego auta ??
w dodatku Pali mi tyle samo ... gazy i na benzynie równiez chodzi Dziwnie :) Tylko że ja mam automatyczna skrzynke biegów

: czw lis 05, 2009 11:52
autor: jabel
poprzedni właściciel twierdził, że to chłodnica z GTI, bo był dzwon z przodu.... jak zresztą widać chłodnica trzyma się na dętkę zawiązaną na supeł :)
\
moj jak się odpali go z benzynki i jezdzi na benzynce chodzi ok, tylko obroty ciut falują, ale jak się z benzyny na gaz przełączy to szarpie, gaśnie prycha itp. moze chodzi na 2ch paliwach?

: czw lis 05, 2009 12:16
autor: Paweł Marek
jabel pisze: moze chodzi na 2ch paliwach?
nie widze na fotce elektrozaworu na weąach benzyny, więc pewnie może, chyba że jest gdzies schowany ?
A co do rury nie musisz mieć orygonalnej, dostaniesz rurę w każdym sklepie moto na "metry"

: czw lis 05, 2009 13:07
autor: jabel
a to nie jest to?
Obrazek

teraz póki co golfina stoi bo:

Obrazek



a oto cała bestja :
Obrazek


GOLF 1989 ...

: czw lis 05, 2009 13:17
autor: Paweł Marek
A owszem to elektrozawór, nie zauwazyłem wcześniej, no więc jeśli działa to trzeba wyregulowac instalkę LPG. Dał Ci kolega fotke wyżej jak to powinno być wszystko uporządkowane.

: czw lis 05, 2009 13:56
autor: jabel
póki co czekam na łapę silnika, świece, filtr powietrza,olej i jak starczy funduszu to wymienię tłumik końcowy na coś ciekawszego niż seryjny, potem pojadę na regulację gazu.....

ps. ma ktoś fotki z tyłu mk2 z wąskim zderzakiem i jakimś "fajnym" tłumikiem, nie chce czegoś wielkiego i głośnego tylko stylową końcówkę, ale nie wiem co najładniej pasuje, owal? 2-rurka?

Taki

czy to nie będzie za głośne? nadmienię,że tłumika początkowego nie posiadam, jest rurka 50mm.. od kolektora do tłumika środkowego.

: pt lis 06, 2009 21:16
autor: kkarols16
Ja zamiast kata mam rurke, teraz troche końcowy mi sie podziurawił i buczy ze daj spokój, ostatnio sie przymierzałem do zakupu jakiegoś sportowego tłumika chodziło mi w sumie głównie o to żeby była fajna końcówka ale żeby był cichy ale z tego co wiem to takich tłumików niema, więc i Ty sie zastanów zanim kupisz jakiś sportowy bo z czasem może się to zrobić bardzo uciążliwe :(

: pt lis 06, 2009 21:45
autor: 89Bartezz
kolego ja sobie wziąłem kawałek większej rury nierdzewki, uciąłem kawałek ostatniej rurki z tłumika i przyspawałem tą nierdzewną rurkę ( jest ona o 1 cm na średnicy większa więc przyspawałem ją tylko jedną stroną). efekt jest bardzo fajny bo buczy a jak wciśnie się gazu to słychać z tyłu jak powietrze wciąga :D