Pytanie, jaki to silnik ?
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
- yopablo_2007
- Nowicjusz
- Posty: 42
- Rejestracja: pn lis 02, 2009 20:04
- Lokalizacja: Gliwice
- Kontakt:
Mam identyczny silnik i tez mam problem z jego określeniem ... który rok twojego auta ??
w dodatku Pali mi tyle samo ... gazy i na benzynie równiez chodzi Dziwnie Tylko że ja mam automatyczna skrzynke biegów
w dodatku Pali mi tyle samo ... gazy i na benzynie równiez chodzi Dziwnie Tylko że ja mam automatyczna skrzynke biegów
Ostatnio zmieniony śr lis 04, 2009 18:45 przez yopablo_2007, łącznie zmieniany 1 raz.
poprzedni właściciel twierdził, że to chłodnica z GTI, bo był dzwon z przodu.... jak zresztą widać chłodnica trzyma się na dętkę zawiązaną na supeł
\
moj jak się odpali go z benzynki i jezdzi na benzynce chodzi ok, tylko obroty ciut falują, ale jak się z benzyny na gaz przełączy to szarpie, gaśnie prycha itp. moze chodzi na 2ch paliwach?
\
moj jak się odpali go z benzynki i jezdzi na benzynce chodzi ok, tylko obroty ciut falują, ale jak się z benzyny na gaz przełączy to szarpie, gaśnie prycha itp. moze chodzi na 2ch paliwach?
- Paweł Marek
- V.I.P.
- Posty: 26259
- Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
- Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
nie widze na fotce elektrozaworu na weąach benzyny, więc pewnie może, chyba że jest gdzies schowany ?jabel pisze: moze chodzi na 2ch paliwach?
A co do rury nie musisz mieć orygonalnej, dostaniesz rurę w każdym sklepie moto na "metry"
Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.
- Paweł Marek
- V.I.P.
- Posty: 26259
- Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
- Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
A owszem to elektrozawór, nie zauwazyłem wcześniej, no więc jeśli działa to trzeba wyregulowac instalkę LPG. Dał Ci kolega fotke wyżej jak to powinno być wszystko uporządkowane.
Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.
póki co czekam na łapę silnika, świece, filtr powietrza,olej i jak starczy funduszu to wymienię tłumik końcowy na coś ciekawszego niż seryjny, potem pojadę na regulację gazu.....
ps. ma ktoś fotki z tyłu mk2 z wąskim zderzakiem i jakimś "fajnym" tłumikiem, nie chce czegoś wielkiego i głośnego tylko stylową końcówkę, ale nie wiem co najładniej pasuje, owal? 2-rurka?
Taki
czy to nie będzie za głośne? nadmienię,że tłumika początkowego nie posiadam, jest rurka 50mm.. od kolektora do tłumika środkowego.
ps. ma ktoś fotki z tyłu mk2 z wąskim zderzakiem i jakimś "fajnym" tłumikiem, nie chce czegoś wielkiego i głośnego tylko stylową końcówkę, ale nie wiem co najładniej pasuje, owal? 2-rurka?
Taki
czy to nie będzie za głośne? nadmienię,że tłumika początkowego nie posiadam, jest rurka 50mm.. od kolektora do tłumika środkowego.
Ostatnio zmieniony czw lis 05, 2009 13:59 przez jabel, łącznie zmieniany 1 raz.
Ja zamiast kata mam rurke, teraz troche końcowy mi sie podziurawił i buczy ze daj spokój, ostatnio sie przymierzałem do zakupu jakiegoś sportowego tłumika chodziło mi w sumie głównie o to żeby była fajna końcówka ale żeby był cichy ale z tego co wiem to takich tłumików niema, więc i Ty sie zastanów zanim kupisz jakiś sportowy bo z czasem może się to zrobić bardzo uciążliwe
Ostatnio zmieniony pt lis 06, 2009 22:13 przez kkarols16, łącznie zmieniany 2 razy.
kolego ja sobie wziąłem kawałek większej rury nierdzewki, uciąłem kawałek ostatniej rurki z tłumika i przyspawałem tą nierdzewną rurkę ( jest ona o 1 cm na średnicy większa więc przyspawałem ją tylko jedną stroną). efekt jest bardzo fajny bo buczy a jak wciśnie się gazu to słychać z tyłu jak powietrze wciąga
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 156 gości