Strona 2 z 2

: czw lut 09, 2006 23:47
autor: djtom
aleście odkopali :)

: pt lut 10, 2006 00:22
autor: tauka
hryniew pisze:Przeczytaj dwa posty powyżej - Rydzu wyraźnie napisał.
Sorki. Przeczytałem chwile po napisaniu, ale już mi się nie chciało pisac ;)

: pt lut 10, 2006 12:43
autor: Rydzu
Pamiętam, tylko ostatnimi czasy nie mam za dużo czasu i może w weekend sprawdzę.

: sob lut 11, 2006 16:24
autor: hryniew
Poprawka, mam DOGa 10 RF-V czy jakoś tak...

: pn lut 13, 2006 09:36
autor: Rydzu
Z wszystkich opisów jakie znalazłem w sieci, najważniejsze co wyłowiłem o alarmie DOGa to:
Alarmy Dog-a od lat stosują takie rozwiązanie - podmienia się płytkę oryginalną scyzoryka na płytkę Dog. Montuje się alarm Doga i chociaż auto nie ma fabrycznego zamka i tylko dokupionego pilota to po wymianie płytek w scyzoryku na nową udaje oryginał i chodzi jak oryginał tylko przez system Dog-a.

Najlepiej skontaktować się z którymkolwiek przedstawicielem Dog-a dostępnym w spisie i naświetlić sytuację, oraz zapytać o model i warunki nabycia urządzenia. Nie udało mi się jednak znaleźć który dokładnie model będzie odpowiedni w tym wypadku, a producent od dłuższego czasu postawił na urządzenia pod CAN i promuje te rozwiązania kosztem innych w ofercie. Tu jednak nie jest potrzebne rozwiązanie (z obecnej oferty) pod fabrycznego pilota, tylko starsze z płytką do pilota, jednak tego już nie zawiera nowa oferta na stronie.
Trzeba będzie do nich napisać lub zadzwonić, proponuję jednak wybór jednego z przedstawicieli, bo będzie szybciej i niekoniecznie drożej (producenci nie zawsze chcą sprzedawać osobom prywatnym).

W alarmie DOG 30 w opisie funkcji znalazłem taką adnotację:
Sterowanie z fabrycznego pilota pojazdu.
(DOG 30 rf i rf SPiiD są sterowane z pilotów radiowych, zmiennokodowych, 3 przyciskowych DOG).


Dog miał swoje wkłady pilotów przystosowane specjalnie do oryginalnych pilotów różnych marek aut - również VW. Robili to całe lata i chodziło jak należy.
Co prawda niektórzy na własna rękę dorabiają piloty innych marek i próbują je zmieścić w obudowach oryginalnych - można próbować, ale to nie jest prosty kierunek i na pewno nie obędzie się bez większych lub mniejszych problemów.

Możesz też poszukać na shrotach oryginalnego modułu komfortu 1J0 959 799 AH i podłączyć go do swojego samochodu, minusem jest jednak konieczność zrezygnowania z DOGa.

: pn lut 13, 2006 14:12
autor: hryniew
Dzwoniłem zarówno do przedstawiciela w Krakowie jak i do centrali Desta w Łodzi i nikt o pilotach do scyzoryka nie słyszał. Proponują mi alarm bezpilotowy i do tego oryginalny moduł komfortu VW więc raczej chyba sobie odpuszczę ten pomysł... Szkoda bo troszkę się na to napaliłem :(