ssanie w mk3 1.9 D

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

greg

Post autor: greg » pn lis 21, 2005 23:43

Ja mam 1Y modelowo 1996 i tu jest automatyczny przyspiesznik kata wtrysku - zamiast linki masz na pompie taki siłowniczek co ciagnie linkę



Awatar użytkownika
magik
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 369
Rejestracja: pn lut 07, 2005 12:06
Lokalizacja: Mysłowice
Kontakt:

Post autor: magik » śr lis 23, 2005 20:14

jak Ci nie rosną obroty po wyciągnięciu przyspieszenia zapłonu, to zobacz czy w ogóle linka pracuje dobrze. może się ślizga, albo jest niedokręcona przy pompie..


[b]mk2 by magik[/b]
http://magikk82.w.interia.pl
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=102589&start=0

djset

Post autor: djset » śr lis 23, 2005 21:11

u mnie jak sie wlaczy przyspieszacz zaplonu to rosna mi obroty z wartosci ok 950 do wartosci niecale 1100. i mysle ze to prawidlowa reakcja, bo jesli wolne obroty nie rosna, to przyspiszacz nie dziala (wg mnie)... to tak jak ssanie w benzynowym silniku.



djset

Post autor: djset » ndz lis 27, 2005 11:59

reakcja normalna...
jakby samochod chodzil na wolnych obrotach caly czas od uruchomiwnia to bys zauwazyl ze obroty bedziesz mial nawet np 1200, po jakims czasie (zaleznie od zimna silnika) spadna troche, np do 1050 a pozniej do normalnych obrotów biegu jałowego czyli np 950... robie sie wtedy takie lepsze ssanie... wiesz, bo do zimnego silnika jest potrzebne ssanie, a do bardzo zimnego bardzo duze ssane... tak mniej wiecej ;) hehe
pozdrawiam



Awatar użytkownika
flatron316
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 868
Rejestracja: sob cze 18, 2005 19:34
Lokalizacja: 3miasto
Kontakt:

Post autor: flatron316 » ndz lis 27, 2005 12:29

Zgadza się to przyspieszenie wtrysku i powinno się chować samo
W fordzie miałem takie przyśpieszenie elektryczne -taki siłownik co to zaciągał i w miarę rozgrzewania silnika puszczał .
To cyknięcie to odpuszczenie przekażnika co podaje prąd do świec żarowych -bo jak sama lampka w zegarach zgaśnie to prąd dalej jest podawany aż do cyknięcia :grin:

pozdro flat



andrzej1974
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 36
Rejestracja: sob sie 06, 2005 18:31
Lokalizacja: Grudziadz

Post autor: andrzej1974 » ndz lis 27, 2005 20:38

Witam
Mam kilka pytań a więc zaczynam :)
Mam silnik 1Y jakie powinny być obroty w tym motorze katalogowo i jak koledzy mają ,bo często pada liczba 950 .
Gdzie i jak mechanicy przeprowadzają regulacje pompy czy na oko tzn na słuch :) czy podłanczając do rury wydechowej to się chyba nazywa analizator,może ktoś mi powiedzieć.

A jak już podłączają to coś do wydechu czy to jest wiarygodne ustawienie bo naprzykład jak jest katalizator "walnięty" to odczyty mogą być różne.

Pytam się dlatego bo wczoraj się "bawiłem" z pompą--------- czy można samemu tam grzebać??????

A więc tak zmiejszyłem obroty na lince od gazu i troche na przyśpieszaczu bo było jak go kupiłem ponad 1000 tak około 1100 ,zmiejszyłem do około między 800 a 1000 z tym że troszeczkę biżej 800 podejzewam że jest 900 motor pracuję spokojniej i nic się nie zmieniło.
Czy mogłem coś "spieprzyć" że auto będzie więcej palić chce tego uniknąc pytając na forum.
Przyspieszacz też można wyrególować teraz mam jak go zapale na zimnym to jest ponad 1000 tak do 1100 wykręcając jedną ze srub można uzyskać przy wyciągniętym przyspieszaczu 1500 obrotów.
Proszę klubowiczów o odpowiedz na ten temat czy jechac gdzieś na regulacje czy będzie dobrze :pub:
Pozdrawiam



Awatar użytkownika
Michael G60
Forum Master
Forum Master
Posty: 1331
Rejestracja: ndz wrz 05, 2004 15:19
Lokalizacja: (RBR...)
Kontakt:

Post autor: Michael G60 » pn lis 28, 2005 13:11

rafi1985 pisze:no ja mam na rozgrzanym silniku pponizej 1000 lekko i jak wyciagam przyspieszacz to obroty mi wogole nie wzrastaja tylko delikatnie inaczej silnik chodzi. Czy moge cos miec spieprzonego??? dodam ze silniki chodzi naprawde bardzo ladnie, rowniutko a rano kiedy stoi na dworze to pali super, doslownie na dotyk i tak przy okazji wyszlo mi spalanie okolo 9 litrow w miescie z tym ze jezdze codziennie do pracy jakies 4 km w jedna strone a wiec okolo 10 km dziennie (no moze ciut wiecej). Czy mam sie czym matwic???
Jeśli masz 1.9 TD to takie spalanie może wyjść...


!!!...5 września 2020: 15 lat mojej obecności na forum VW GOLF...!!!

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 429 gości