duze spalanie w RP

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
-=ren=-
Forum Master
Forum Master
Posty: 1656
Rejestracja: pn sty 02, 2006 15:24
Lokalizacja: Płock
Kontakt:

Post autor: -=ren=- » pn lis 02, 2009 20:04

Paweł Marek pisze:A wtyczka może być od ABS (nie silnika ABS tylko od układu ABS do hamulców)
racja jest ABS i pewnie to jego diagnoza przez złaczki... Ale gruszki podciśninia nie ma :( a z tyłu na wlepie mam napisane żę RP.

[ Dodano: 02-11-09, 19:07 ]
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/196 ... 71ee7.html to foto mojego motorka i nie ma tam podciśnienia do aparatu ;/


vwlifestyle.pl
Obrazek

Awatar użytkownika
YACHOO
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 339
Rejestracja: śr wrz 23, 2009 16:27
Lokalizacja: Sompolno
Kontakt:

Post autor: YACHOO » pn lis 02, 2009 21:32

a ta nierówna praca to również wina sondy???


Fire jak lód, Ice jak ogień?? czy jakoś tak... :) mój V.A.G http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=268927&postdays=0&postorder=asc&start=0

Awatar użytkownika
-=ren=-
Forum Master
Forum Master
Posty: 1656
Rejestracja: pn sty 02, 2006 15:24
Lokalizacja: Płock
Kontakt:

Post autor: -=ren=- » pn lis 02, 2009 22:10

a ta nierówna praca to również wina sondy???
Raczej wina niewłaściwego składu mieszanki na biegu jałowym... pośrednio wina sondy lub złych odczytów


vwlifestyle.pl
Obrazek

Awatar użytkownika
krxychu
z Dorotką
z Dorotką
Posty: 359
Rejestracja: pn maja 15, 2006 09:33
Lokalizacja: Katowice

Post autor: krxychu » pn lis 02, 2009 22:33

-=ren=- pisze:krxychu napisał/a:
ale co z tym zrobić mam taki sam problem ....
sonda!
tylko sonda ? da sie ja jakos sprawdzić , miernikiem ? i tylko miernikiem...?



mate64
Forum Master
Forum Master
Posty: 1547
Rejestracja: pt wrz 22, 2006 20:30
Lokalizacja: EU

Post autor: mate64 » pn lis 02, 2009 22:57

-=ren=-, bardzo prosto to sprawdź, podłącz sie lampką z przełącznikiem pod twoje OBD i zobacz czy będzie błyskać.

Co do gruszki podciśnienia to zdaje sie w ABS nie było. Możliwe że w twoim passacie jest jakaś hybryda rp-abs, w końcu to prawie te same silniki.


a tak wyglada owe "OBD" w moim RP z 91:

Obrazek

ale jest to tylko samodiagnoza do podłączenia "czytnika"

[ Dodano: 02 Lis 2009 21:59 ]
a ta nierówna praca to również wina sondy???
nierówna praca to może być spowodowana nieszczelnym kolektorem. Pośrednio sondą.
krxychu pisze:da sie ja jakos sprawdzić , miernikiem ? i tylko miernikiem...?
jest gaz? miernikiem może być trudno (może zbyt wolno reagować)


Podpis uległ awarii spróbuj później :)
Podpis uzyskał aprobatę YGD i może być umieszczany.

jon-x
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 86
Rejestracja: śr wrz 05, 2007 23:25
Lokalizacja: mikołów, katowice
Kontakt:

Post autor: jon-x » pn lis 02, 2009 23:43

RP ma gruszkę przy aparacie zapłonowym a złączkę diagnostyczną - jednostykową - przy cewce zapłonowej, tam można odczytać kody błyskowe.



mate64
Forum Master
Forum Master
Posty: 1547
Rejestracja: pt wrz 22, 2006 20:30
Lokalizacja: EU

Post autor: mate64 » wt lis 03, 2009 07:23

jon-x, który rocznik RP posiadasz? Jeśli po 89 to najprawdopodobniej masz też samodiagnostykę w kabinie, z 3 pinami.


Podpis uległ awarii spróbuj później :)
Podpis uzyskał aprobatę YGD i może być umieszczany.

Awatar użytkownika
guti
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 7379
Rejestracja: wt wrz 14, 2004 10:35
Lokalizacja: T-Mobile
Kontakt:

Post autor: guti » wt lis 03, 2009 10:41

-=ren=- pisze:no nie musi to być takie wcale śmieszne, ja mam miejsce do zapięcia OBD.
mogłbys pokazac gdzi w golfie jst OBD ??? :) moze ja czegos nie wiem jeszcz o swoim aucie :)
-=ren=- pisze:czy ty też przystajesz przy tym że w RPkach nie było gruszki podciśnienia przy aparacie zapłonowym??
w passacie nie ma, w golfie jest :)


jon-x pisze:RP ma gruszkę przy aparacie zapłonowym a złączkę diagnostyczną - jednostykową - przy cewce zapłonowej, tam można odczytać kody błyskowe.
mnie wymigało spod lewarka :)

-=ren=-, w pasku do lipca 91 roku szły RPki , pozniej juz ABSy.
a co do gruszki w RPku, to w passacie kumpla który na 100 % miał RPka tz nie było "ufa" :) takze wszstko ok :)

a co do tmatu , to spalanie jest stanowczo za duze !
sprawdz sonde , mozesz ją tak prowizorycznie miernikiem zbadac, taki zwykły z marketu pokaze Ci co najwyzej czy są jakies wahania , tylko odepnij sonde całkkiem, bo jak sonda jest popsuta to na łaczeniu pojawia sie stałe napięcie takie usrednione. wic jak cos to odpiąc sonde , przyłozyc mirnik i mierzyc :)


Zycie jest za krótkie , zeby jezdzic DIESLEM!!
Obrazek

Awatar użytkownika
krxychu
z Dorotką
z Dorotką
Posty: 359
Rejestracja: pn maja 15, 2006 09:33
Lokalizacja: Katowice

Post autor: krxychu » wt lis 03, 2009 16:45

mate64 pisze:jest gaz? miernikiem może być trudno (może zbyt wolno reagować)
tak gaz jest



mate64
Forum Master
Forum Master
Posty: 1547
Rejestracja: pt wrz 22, 2006 20:30
Lokalizacja: EU

Post autor: mate64 » wt lis 03, 2009 17:46

to komputer gazowy powinien ci pomóc, w bingo widać jak pracuje sona i w jakim zakresie, w stagu chyba też....


Podpis uległ awarii spróbuj później :)
Podpis uzyskał aprobatę YGD i może być umieszczany.

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 287 gości