Strona 2 z 2

: ndz lis 01, 2009 20:07
autor: guti
Tomek pisze:a jest mozliwosc zalozenia go zle???
tak , na lewa strone :P

: ndz lis 01, 2009 20:10
autor: garges
Michas wzsystko jest ustawione tak jak na tym
schemacie ale po przekreceniu wałem znaki sie niezgrywaja
i w tedy zaczyna sie kłopot i odnowa trzeba ustawiac
rozrzad i znowusz krecisz walem i cały czas jest to samo
rece opadaja :grrr:

: ndz lis 01, 2009 20:23
autor: guti
garges, to albo koła, albo pasek , cos jest moze nie z tego kompletu :) no nie moze byc inaczej :D

Problem z rozrządem

: ndz lis 01, 2009 20:44
autor: GENE
garges w silnikach MH 1,3 były inne koła w rozrządzie i inny pasek rozrządu, zęby były szersze niż w silnikch NZ 1,3 gdzie koła rozrządu jak i pasek miały drobniejsze zęby. Być może masz pasek od 1,3 NZ i założyłeś go do 1,3 MH. Pamiętaj tylko, że koło na wale korbowym musi wykonać dwa obroty względem jednego obrotu koła rozrządu. Najlepiej będzie jak podasz typ silnika i oznaczenie paska który założyłeś. Myślę, że będę mógł ci pomóc.

: ndz lis 01, 2009 20:45
autor: Paweł Marek
garges, jeśli ten silnik działał a nie robisz jakiejś składanki z róznych aut, to niema innej mozliwości tylko robisz jakiś prosty błąd w swoich obserwacjach. Masz przy kontroli przekręcić wałem silnika dwa razy, lub parzystą ilość razy - dla jasności. Koła rozrządu wszystkich silników z tego okresu są takie same jeśli chodzi o wałek rozrządu, i mają tą samą ilość zębów jeśli chodzi o koło na wale silnika. Więc cudów niema.

: ndz lis 01, 2009 20:49
autor: GENE
Policz ilość zębów w starym pasku i nowym, czy się zgadzają.

: ndz lis 01, 2009 21:35
autor: garges
Koledzy paska niewymienialem tylko pompe bo oring puszczał
i płyn leciał no i koło napedzajace rozrzad ale zemby w kolach
sie zgadzaja i w starym i w nowym kole jest 52 zemby
niemam sil do tego zloma jutro załoze stare koło jeszcze i zobacze
co sie bedzie działo a moze to nowe koło ma jakis maly defekt :crazy:

[ Dodano: 01 Lis 2009 20:41 ]
To jest 91r na pelnym wtrysku