Strona 2 z 2

: ndz lis 20, 2005 13:58
autor: djset
a moze przeplywomierz? jest chyba taki w TDI...?

: ndz lis 20, 2005 14:02
autor: krizzz
flog pisze:Witam. Jesli codzi o dym przy odpalaniu mam to samo. tez mam motor 1Z i mam pytanie mój mk jest z MFA jak u was ze spalaniem ja jestem trochę przerazony pokazuje mi po mieście 10,11 l/100km na trasie zchodzi do 6,5 7,5 l/100km macie podobnie? ajk nie to co moze byc nie taki z moim gofrem????
Wyniki przy dystrybutorze pokrywaja sie z MFA? Jesli tak to jest masakra. Mi pali w miescie do 7,5, a na trasie z wlaczona klima nie przekracza 5,5 l.

: ndz lis 20, 2005 14:06
autor: flog
nie strasz mnie prosze [-o< to koszta 100zl. ale masz racje moze byc przepływka. a jesli chodzi o spalanie to czy MFA pokazuje własciwe spalanie czy raczej moze oszukiwac.

[ Dodano: 2005-11-20, 13:08 ]
poprawie sie 1000zl

[ Dodano: 2005-11-20, 13:09 ]
no chłopaki RATUJCIE co mam zrobic albo od czego zaczac :niewiem:

Najpierw

: ndz lis 20, 2005 14:23
autor: Razal
To bym zatankowal do pelna ----> pojezdzil ze 100km -----> i znowu do pelna ----> bo dycha /100km dla TDI to juz :panna:

Sprawdź to :hmm:

Mi w wakacje jak jechalem spokojnie autostrada A4 do Wroclaw - Kraków spalil średnio 4,8

po miescie max 6 - 6,5(zima)

: ndz lis 20, 2005 14:50
autor: Marcin1973
Witam wszystkich,
Rano objaw mam taki sam, 5s niebieskawego dymku-dodam,że statyczny kąt wtrysku świeżo ustawiony przy wymianie rozrządu, wymienione 4 świece żarowe( podobno najlepiej wymienić kpl), wymieniona przepływka(90 Euro -serwis Niemcy), przebieg 180 Tkm-duże prawdopodobieństwo, że realny). Poza tym wszystko OK, spalanie miasto ok. 7l (bez pałowania, ale też nie PSJ).

Pozdrawiam !

: ndz lis 20, 2005 15:38
autor: BartekC
flog pisze:Witam. Jesli codzi o dym przy odpalaniu mam to samo. tez mam motor 1Z i mam pytanie mój mk jest z MFA jak u was ze spalaniem ja jestem trochę przerazony pokazuje mi po mieście 10,11 l/100km na trasie zchodzi do 6,5 7,5 l/100km macie podobnie? ajk nie to co moze byc nie taki z moim gofrem????
o to niezły ma apetyt!!
ja głównie jeżdze w twrasie i nie szarżując zbytnio, ale też nie oszczędzając w 5 siemieszcze. Ostatnio na pełnym baku zrobiłem 1100km i jeszcze cos tam zostało więc twoje 6,5 -7,5 to chyba troszke za dużo

: ndz lis 20, 2005 18:18
autor: aw69
Panowie niema czym sie martwić....Na dworze jest juz o wiele chłodniej temp. powietrza rano około 0 stopni....wiec sie nie dziwcie ze wasze TDi rano delikatnie dymia na biało to jest para a nie dym. U mnie jest tak samo dopóki samochód delikatnie nie złapie temperaturki.

: ndz lis 20, 2005 19:25
autor: flog
no tak wiedz wszystko wskazuje ze poszła sie jeb..... przepływka zajebisty wydatek gupi czujnik i kupa. a jesli chodzi o spalanie to to do baku wchodzi 55 l. ropy na baku zrobiłem 800km wychodzi średnia 6,8 l/100km jazda po miescie predkosc max. jaka osiaga mój mk to 170 z bulem nie sadzicie ze za mało????

: pn lis 21, 2005 00:06
autor: Marcin1973
flog pisze:no tak wiedz wszystko wskazuje ze poszła sie jeb..... przepływka zajebisty wydatek gupi czujnik i kupa. a jesli chodzi o spalanie to to do baku wchodzi 55 l. ropy na baku zrobiłem 800km wychodzi średnia 6,8 l/100km jazda po miescie predkosc max. jaka osiaga mój mk to 170 z bulem nie sadzicie ze za mało????

Jakby poszła przepływka, to miałbyś problem z osiągnięciem 130km/h, i trwało by to wieki :grin: Sprawdź zawór N-75 (ten cykający, koło filtra paliwa)-sterowanie ciśnieniem doładowania turbiny- V-max katalogowe dla tego motorku to 175km/h, czasem Vag nie pokazuje jego awarii -miałem to u siebie , auto szło ok 170,ale delikatnie przerywało na wyższych biegach pod obciążeniem- wymieniłem i jest ok-koszt w ASO ok 200PLN, polecam oryginał.
Pozdrowionka ...

: pn lis 21, 2005 00:17
autor: woojas25
to nie raczej nie n 75 ,ja bym postawił na kata,albo spróbuj jeszcze sciągnąc węzyk podcisnieniowy co idzie od obudowy filtra powietrza do egr i sprbój,mój zetor bez problemu osiąga 190 a przebieg ma 260 tys

[ Dodano: Nie Lis 20, 2005 23:18 ]
a co do spalania to prz normalnej jezdzie ok 6L

: pn lis 21, 2005 21:30
autor: flog
no tak kataryny sie juz pozbylem, efekt taki ze mamlzej wchodzic na obroty wiedz raczej zawór , jak podjade na VAG-a wyjdzie wszystko jak myslicie?

: pn lis 21, 2005 22:17
autor: Adamm
Marcin1973 pisze:
flog pisze:no tak wiedz wszystko wskazuje ze poszła sie jeb..... przepływka zajebisty wydatek gupi czujnik i kupa. a jesli chodzi o spalanie to to do baku wchodzi 55 l. ropy na baku zrobiłem 800km wychodzi średnia 6,8 l/100km jazda po miescie predkosc max. jaka osiaga mój mk to 170 z bulem nie sadzicie ze za mało????

Jakby poszła przepływka, to miałbyś problem z osiągnięciem 130km/h, i trwało by to wieki :grin: Sprawdź zawór N-75 (ten cykający, koło filtra paliwa)-sterowanie ciśnieniem doładowania turbiny- V-max katalogowe dla tego motorku to 175km/h, czasem Vag nie pokazuje jego awarii -miałem to u siebie , auto szło ok 170,ale delikatnie przerywało na wyższych biegach pod obciążeniem- wymieniłem i jest ok-koszt w ASO ok 200PLN, polecam oryginał.
Pozdrowionka ...
mylisz sie. blad tego zaworu wychodzi na VAGu (chociaz niekoniecznie musi byc to N-75 rownie dobrze moga byc popekane wezyki idace do niego, u mnie tak bylo ze byl przerwany wezyk niebieski idacy do turbiny, wystarczylo go wymienic i smiga dalej i tylko niepotrzebnie kupowalem zaworek) poza tym objawy padnietego zaworu (przerwanych wezy) to rozpedzenie auta to ok 120 km i odciecie mocy przy ok 3 tys na 4 i 5 biegu
spalanie nieznacznie wzrasta, ale duzej roznicy nie ma.

: wt lis 22, 2005 02:53
autor: aw69
kurde opowieści dziwnej treści mają tu miejsce :)