Strona 2 z 2

: śr paź 28, 2009 10:40
autor: w00dnik
Czyscilem wczoraj przepustnice i dalej to samo. Przez chwile dalo rade wejsc na obroty 5k ale potem znowu max 3k.

Dodam jeszcze ze na cieplym silniku strasznie ciezko pali. Albo 1raz na 10 prob albo wogole.

Na zimnym silniku bez problemu. Czy obydwie przyczyny sa skutkiem zle ustawionego zaplonu ?

: śr paź 28, 2009 14:37
autor: T.O.B.I.
ja bym dla pewności sprawdził rozrząd i ustawił zapłon -8st, jeśli to nie pomorze to jest wiele przyczyn które trzeba sprawdzić, silnik może być zalewany albo łapie lewe powietrze, do sprawdzenia też sąda lambda i czyjnik położenia przepustnicy

: czw paź 29, 2009 00:05
autor: spawacz
sonda na 90% , dla pewnosci ja odepinj i zobacz jak wtedy lata.

: czw paź 29, 2009 22:09
autor: w00dnik
Kazdy pisze co innego :goof: Bylem dzisiaj u mechanika. Stwierdzil iz jest to wina zle pracujacej pompy paliwa. Gdy zagial przewod ktorym idzie paliwo wyczul dosc slabe cisnienie. Praktycznie jego brak, tylko takie slaby przeplyw. Nie wiem juz sam. Chce kupic pompe paliwa ale podobno sa 3 rozne wersje i nie wiem ktora to jest ;/ Pomozcie..

: pt paź 30, 2009 00:01
autor: spawacz
z tym wezykem to dobre, a co on ma manometr w oczach? Przeciez tam nie ma 50barow.

: pt paź 30, 2009 10:13
autor: w00dnik
Nie wiem, ale powiedzial mi ze gdy zacisnie waz to sam powinien sie od cisniena naprezyc ze normalnie nie daloby rady go zcisnac