Olej do skrzyni każdy 75W90 GL4 tylko i wyłącznie (GL4/5 się nie nadaje).
Do silnika oleju wlejesz 3,4L z hakiem.
Chłodziwa 5-6 litrów, w zależności ile uda Ci się zlać starego. Po paru minutach od uruchomienia obserwuj czy trzeba będzie dolać na stan.
Rozrząd co 50-60K i nie rzadziej niż 5 lat. Pasek zawsze z napinaczem. Pompa wody jak sprawna, nie ma luzu ani nie hałasuje zostawiasz.
Filtr kabinowy masz w podszybiu od strony pasażera - wymieniaj go raz za rok przed zimą.
Golf 3 podstawowe informacje
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
W ABU pompa wpdy robi za napinacz wiec jak to interpretować?.sHpAaKu pisze: Rozrząd co 50-60K i nie rzadziej niż 5 lat. Pasek zawsze z napinaczem. Pompa wody jak sprawna, nie ma luzu ani nie hałasuje zostawiasz.
.
Ostatnio zmieniony wt gru 15, 2009 19:05 przez salem78, łącznie zmieniany 1 raz.
- Paweł Marek
- V.I.P.
- Posty: 26259
- Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
- Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
tak że w silnikach z pompą napedzaną paskiem rozrządu powszechnie zaleca sie wymiane pomopy razem z paskiem, profilaktycznie. Producent tego nie zaleca, ale mechanicy zalecają, bo wiadomo czym grozi zerwanie paska a pompy zamienniki nie sa trwałe jak oryginał.salem78 pisze:jak to interpretować?.
A w autach z pompa napedzaną od paska wielorowkowego można tą profilaktyczną wymiane pominąć, a zmieniać sobie pompe jak sie zepsuje
Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 256 gości