DZiwne zachowanie sie silnika 2.0 2e

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

21mariusz03
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 286
Rejestracja: ndz lis 11, 2007 14:31
Lokalizacja: Katowice
Kontakt:

Post autor: 21mariusz03 » pt paź 30, 2009 22:39

a nie odpowiedziales mi jak mam sprawdzic ta tulejke .. czy to sie da tez jakso rozebrac i wyczyscic moze ?

[ Dodano: 30 Paź 2009 21:40 ]
a jak moge w tym aucie wymigac kody ?? co mi potrzeba i gdzie sie wpiac ?? bo poki co tylko vagiem przy nim sprawdzalem..


VW power :)

Awatar użytkownika
Fahoo
TDI Power
TDI Power
Posty: 4038
Rejestracja: wt lut 06, 2007 11:57
Lokalizacja: Białystok
Kontakt:

Post autor: Fahoo » pt paź 30, 2009 22:52

dobra nie ma co m igac ,bo tu jest ecu
co na vagu wyszło?


https://www.facebook.com/fahoo.jedker
Kupię klape tył Golf IV/Bora Variant PW

21mariusz03
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 286
Rejestracja: ndz lis 11, 2007 14:31
Lokalizacja: Katowice
Kontakt:

Post autor: 21mariusz03 » pt paź 30, 2009 22:56

ehh tak jak juz pisalem ... błędów na vagu nie ma(obd1. Z tym ze tu jest pewne ale mam interfejs i jak sprawdzam zawsze pokazuje ze nie ma błędów... mogę mu odpiąć wszystkie czujniki a on dalej twierdzi ze błędów brak.....)


VW power :)

Awatar użytkownika
Fahoo
TDI Power
TDI Power
Posty: 4038
Rejestracja: wt lut 06, 2007 11:57
Lokalizacja: Białystok
Kontakt:

Post autor: Fahoo » pt paź 30, 2009 23:02

poprawiono ilustracje looknij okiem co i gdzie i jak
pomierz omomierzem wtryski tak jak pisałem.......
Ostatnio zmieniony pt paź 30, 2009 23:04 przez Fahoo, łącznie zmieniany 1 raz.


https://www.facebook.com/fahoo.jedker
Kupię klape tył Golf IV/Bora Variant PW

Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » pt paź 30, 2009 23:13

21mariusz03 pisze:mogę mu odpiąć wszystkie czujniki a on dalej twierdzi ze błędów brak
to jest zła wersja Vaga albo coś bo normalnie sterownik w 2E zapamiętuje błędy.Zeby sprawdzić co z wtryskiwaczem rozruchowym wykręcasz go śrubki na imbusa, podajesz mu 12V i ma siknąć paliwem a po odłączeniu napięcia ani kropli więcej.
Ostatnio zmieniony pt paź 30, 2009 23:14 przez Paweł Marek, łącznie zmieniany 1 raz.


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

jeryk10
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2745
Rejestracja: śr maja 27, 2009 22:31
Lokalizacja: pomorskie

Post autor: jeryk10 » pt paź 30, 2009 23:18

Najlepiej niech odepnie kostke od wtryskiwacza rozruchowega i go odpali bedzie wiadomo jaka jest reakcja



Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » pt paź 30, 2009 23:19

a w związku z tym że nie pokazuje ci błędów więc nie możesz ufać VAGowi sprawdź dokładniej kwestię czujnika temperatury płynu, to znaczy sprawdż czy w stykach wtyczki czujnika tych dwóch od ECU pojawia się ładnie 5V po włączeniu zapłonu, bo moze kable czujnika sa uszkodzone.


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

jeryk10
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2745
Rejestracja: śr maja 27, 2009 22:31
Lokalizacja: pomorskie

Post autor: jeryk10 » pt paź 30, 2009 23:33

Jezeli zawsze robi Ci to na zimnym silniu to usterka jest w przewodach od czujnika temperatury Sprawdz te przewody w kostce od czujnika pociagni je reka jak sa zasniedziale to pewnie jakis sie urwie Zobacz jakie sa to kolory kabli od czujnika i sprawdz je w duzej okraglej kostce na silniku czy nie sa one tam uwalone Sprawdz wszystkie weze dokladnie szczegolnie waz od wegla aktywnego lubi sie przerywac kolanko gumowe przy przepustnicy



21mariusz03
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 286
Rejestracja: ndz lis 11, 2007 14:31
Lokalizacja: Katowice
Kontakt:

Post autor: 21mariusz03 » pt paź 30, 2009 23:35

mam interfejs viakena na maxie .. na com korzystalem z vaga311.2 i polskeigo vaga i to samo....
laczy bezproblemu jak odczytuje bloki to tez bez problemu tylko ma jakis dziwny problem z tymi bledami... calyc zas pokazuje ze zadnych nie ma hmm...


VW power :)

Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » pt paź 30, 2009 23:40

Na tym się nie znam ale nie wiem czy ten sterownik nie wymaga interfejsu na opto - coś tam, zapytaj na forum Viakena. W każdym razie u mnie kumpel się łączy jakimś starym intefejsem bez żadnego problemu.


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

Awatar użytkownika
Fahoo
TDI Power
TDI Power
Posty: 4038
Rejestracja: wt lut 06, 2007 11:57
Lokalizacja: Białystok
Kontakt:

Post autor: Fahoo » pt paź 30, 2009 23:45

na max-ie to najprymitywniejsze interfejsy i musi działac zarzuc vwtools i zobacz


https://www.facebook.com/fahoo.jedker
Kupię klape tył Golf IV/Bora Variant PW

21mariusz03
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 286
Rejestracja: ndz lis 11, 2007 14:31
Lokalizacja: Katowice
Kontakt:

Post autor: 21mariusz03 » sob paź 31, 2009 00:17

a wiec tak : odpaliłem silnik chodził nierówno odłączyłem dodatkowy wtryskiwacz i dalej chodził nierówno sprawdziłem czy nie przepuszcza wtryskiwacz ale jest idealny.
impedancja wtryskiwacza ponad 10omy impedancja listwy wtryskiwaczy to niecałe 4omy nie wiem jak tam można każdy osobno zmierzyć...

[ Dodano: 31 Paź 2009 00:49 ]
na vwtool tez bledy nei dzialaja ...
wlaczylem sobie blok 6 tak z ciekawosci i w okienku lambda costam byla caly czas liczba 0.87 wiec postanowilem jeszcze raz lambde sprawdzic ale jest wszystko ok wartosc sie zmienia prawidlowo

[ Dodano: 31 Paź 2009 01:01 ]
interfejs łączy sie bezproblemowo wyświetla vag number i component natomiast soft coding i shop nie wyświetla... ale problem polega na tym ze za każdym razem jak sprawdzam błędy w aucie to pisze ze nie wykryto błędów mimo ze polowe czujników poodlanczalem specjalnie... o co może chodzić ?? interfejs na maxie wejscie na obd1 win xp

[ Dodano: 31 Paź 2009 01:27 ]
problem z vagiem chyba polega na tym ze do swojego auta musze miec opto.....
ale amcie jakeis pomysly co do mojego glownego problemu ??


VW power :)

Awatar użytkownika
Fahoo
TDI Power
TDI Power
Posty: 4038
Rejestracja: wt lut 06, 2007 11:57
Lokalizacja: Białystok
Kontakt:

Post autor: Fahoo » sob paź 31, 2009 09:50

dopuki nie bedzie interface ,który wyswietli prawidłowo błędy to leżymy :crazy:


https://www.facebook.com/fahoo.jedker
Kupię klape tył Golf IV/Bora Variant PW

21mariusz03
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 286
Rejestracja: ndz lis 11, 2007 14:31
Lokalizacja: Katowice
Kontakt:

Post autor: 21mariusz03 » sob paź 31, 2009 12:12

no tak wlasnie pisze do viakena zeby mi na opto wymienili ale to mzoe tydzien potrwac zanimd ostane drugi :/


VW power :)

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 331 gości