Strona 2 z 2

: pt lis 18, 2005 23:54
autor: Bula88
wara99 pisze: robi sie 120 tys km
tez o tym slyszalem

: ndz lis 20, 2005 23:05
autor: rufik83
Ja mam taki problem, ze w moim GTI mam lany full syntetyk Mobil 1 5W50. I wciagu przejechany 5 tys km. dolałem mu juz prawie 2 litry. MA przejechane 152 tys rocznik 93, Co moze być powodem tak duzego zjadania oleju. Mysle ze taki porzebieg nie swiadczy o wyeksplatowanym silniku. Zastanawiam sie nad zmianą na półsyntetyk albo mineralny. Czy to cos pomoże?

: ndz lis 20, 2005 23:10
autor: Dragon
2.0 8v jest kolizyjny.lepiej zeby sie nie zerwal
ósemka nie jest kolizyjnym silnikiem przy zerwaniu paska ale szesnastka jak najbardziej.

: ndz lis 20, 2005 23:15
autor: wara99
rufik83 pisze:Ja mam taki problem, ze w moim GTI mam lany full syntetyk Mobil 1 5W50. I wciagu przejechany 5 tys km. dolałem mu juz prawie 2 litry. MA przejechane 152 tys rocznik 93, Co moze być powodem tak duzego zjadania oleju. Mysle ze taki porzebieg nie swiadczy o wyeksplatowanym silniku. Zastanawiam sie nad zmianą na półsyntetyk albo mineralny. Czy to cos pomoże?
przy takim przebiegu nie powinien pic a skoro pije to albo mu ktos wstawial mocno przed toba albo ty mu mocno cisniesz .Olej na którym jezdzisz jest rzadki a silnik nie nowy wiec jakies zuzycie ma.Wlej 10w40 i powinno byc ok

: pn lis 21, 2005 16:01
autor: rufik83
przy takim przebiegu nie powinien pic a skoro pije to albo mu ktos wstawial mocno przed toba albo ty mu mocno cisniesz .Olej na którym jezdzisz jest rzadki a silnik nie nowy wiec jakies zuzycie ma.Wlej 10w40 i powinno byc ok
11lat jezdził w niemczech ale był użytkowany przez kobiete, ale bardzo prawdopodobne ze musiał ostro śmigac bo na przedniej szybie widac że jest duzo małutkich odprysków wielkości ziarenka pisku. Ja jeżdże przede wszystkim po mieście wiec go nie zyłuje. A na trasie żadko przekraczam 140km/h. Zauważyłem że sporo osób leje półsyntetyk 10W-40 i pewnie też tak zrobie.

: pn lis 21, 2005 23:13
autor: pakob
jesli wierzyc ze w serwisie VW w Belgii nie siedza glupki(bo u nas nistety jest z tym roznie) to jesli moj GTI 2.0 AGG smiga od "urodzenia" na polsyntetyku 10W/40 to cos w tym musi byc Ostatnio w pewnym serwisie proponowano mi Mobila 5W50 full syn. ale nie skorzystalem i zostalem przy Valvoline 10W40 DuraBlend.Zrobilem na nim 3000 km i nie ubylo nawet setki