: pt lis 18, 2005 23:54
tez o tym slyszalemwara99 pisze: robi sie 120 tys km
Wszystko o VW, nie tylko o Golfach
http://91.121.72.128/
tez o tym slyszalemwara99 pisze: robi sie 120 tys km
ósemka nie jest kolizyjnym silnikiem przy zerwaniu paska ale szesnastka jak najbardziej.2.0 8v jest kolizyjny.lepiej zeby sie nie zerwal
przy takim przebiegu nie powinien pic a skoro pije to albo mu ktos wstawial mocno przed toba albo ty mu mocno cisniesz .Olej na którym jezdzisz jest rzadki a silnik nie nowy wiec jakies zuzycie ma.Wlej 10w40 i powinno byc okrufik83 pisze:Ja mam taki problem, ze w moim GTI mam lany full syntetyk Mobil 1 5W50. I wciagu przejechany 5 tys km. dolałem mu juz prawie 2 litry. MA przejechane 152 tys rocznik 93, Co moze być powodem tak duzego zjadania oleju. Mysle ze taki porzebieg nie swiadczy o wyeksplatowanym silniku. Zastanawiam sie nad zmianą na półsyntetyk albo mineralny. Czy to cos pomoże?
11lat jezdził w niemczech ale był użytkowany przez kobiete, ale bardzo prawdopodobne ze musiał ostro śmigac bo na przedniej szybie widac że jest duzo małutkich odprysków wielkości ziarenka pisku. Ja jeżdże przede wszystkim po mieście wiec go nie zyłuje. A na trasie żadko przekraczam 140km/h. Zauważyłem że sporo osób leje półsyntetyk 10W-40 i pewnie też tak zrobie.przy takim przebiegu nie powinien pic a skoro pije to albo mu ktos wstawial mocno przed toba albo ty mu mocno cisniesz .Olej na którym jezdzisz jest rzadki a silnik nie nowy wiec jakies zuzycie ma.Wlej 10w40 i powinno byc ok