Strona 2 z 2

: pt lis 18, 2005 17:41
autor: sas_gti
to jak z tą firmą "oben"?? :jezor:

: pt lis 18, 2005 20:31
autor: Tomasz Żaguń
O tym oleju napisałem tak gdyż u nas gazownicy tak mówili .Jak tak mówią to chyba tak jest.Wkońcu fachowcy.

Tak to prawda :pub:

: pt lis 18, 2005 21:07
autor: Razal
sas_gti pisze:to jak z tą firmą "oben"?? :jezor:


Zwracam honor :)

Poprostu nieznam niemieckiego, a na opakowaniu było napisane wielkimi literami "OBEN"

myślałem, że to firma, ale wymieniłem wszystkie 8 szt. i nie to auto było :), jak znajde opakowanie w garażu to dam znać co za firma :)

tym czasem :pub:

pozdrawiam...

: sob lis 19, 2005 17:04
autor: miomio1
wymienia się odrazu 8 szt . koszt szt 30 zł , kup odrazu zimmeringi na wszelki wypadek odrazu 3 szt. uszczelke pokrywy.
napiszę jak się je wymienia dla zainteresowanych :silnik 1.6 ABU
1.odczep palec rozdzielacza od kopułki ,odkręć kopułkę ,od silnika ale najpierw ją zaznacz żeby sie zgrała z mocowaniem,żeby zapłonu nie przestawic
2. zdejmij pokrywę wałka rozrządu, umnie są 3 szt. śrub, delikatnie zdejmij uszczelkę
3. zdejmij osłonę po lewej stronie sinika od paska rozrządu
4. znajdz znaki na kole od wałka aby się zgrały z punktem na dolnym okienku koła od koła pasowego wału korbowego ,w książce <<Volkswagen golf i Vento <<jest to opisane na stronie 61
5. teraz można śmiało zdjąć koło zębate rozrządu str. 60 ,odkręć mocowanie wałka jest tam 10 szt. śrub (jedno mocowanie -2 szt.śrub), trzeba uważać aby przy dokręcaniu jak będziesz już zakładał wszystko żeby ich nie przeciągnąć ,nie pourywać
6. wyciągnij hydropopychacze jest ich 8 szt,można lekko je podważyć ,ale powinny za pomocą palców się wyciągnąć .
nie ma co ich naprawiać tylko wymienić na nowe , bo z biegiem czasu znowu się wyrobią .
Dodatkowy koszt to może być zimering wałka .