Strona 2 z 2

: pn paź 19, 2009 22:31
autor: uszek1
yyyy napisz cos konkretniej bo nie rozumiem jak rura spadla z obudowy nagrzewnicy to powietrze wylatuje raczej nie kratkami tylko dziura ja to tak rozumiem

: czw paź 22, 2009 11:46
autor: shade_
uszek1, mam podobny, jak nie ten sam problem co Ty.
przed wymiana nagrzewnicy ogrzewanie mi działało rewelacyjnie, a po wymianie nie grzeje.
Nagrzewnice kupiłem Valeo. Pomyślałem sobie, ze może termostat mi niedomaga, wiec wymieniłem i termostat, a tu problem dalej występuje. najlepsze jest to, że jak jadę i "cisnę" go po obrotach to powietrze leci gorące, a jak zatrzymam się i stoję w korku to dużo chłodniejsze.

wykluczam wadliwy termostat, dlatego, że przed montażem sprawdzałem go i w gorącej wodzie się normalnie otwiera, stary się nie otwierał.

czy przyczyną może być zapowietrzona nagrzewnica? może przed podłączaniem węży powinno się ją jakoś zalać?

: czw paź 22, 2009 16:21
autor: uszek1
shade_, kupilem orginalna nagrzewnice po malym przebiegu bede wymienial w sobote przed swietami (ostatni pazdiernika) porobie fotostory i dam CI znac mam zamiar ja podpiac pod weza ogrodowego i pod duzym cisnieniem przepchnac plyn zeby na bank nie bylo tam powietrza

: czw paź 22, 2009 17:16
autor: wojtas4589
uszek1 pisze:kupilem orginalna nagrzewnice po malym przebiegu
a po czym poznałeś ile ma przebiegu? :helm:

: czw paź 22, 2009 17:21
autor: uszek1
wojtas4589 pisze:
uszek1 pisze:kupilem orginalna nagrzewnice po malym przebiegu
a po czym poznałeś ile ma przebiegu? :helm:
PO liczniku... a poza tym znajomy sprowadza takie auta na czesci z zagranicy uszkodzone i kto by sie bawil w cofanie licznika w aucie po dzwonie:) poza tym widac po nagrzewnicy jak wyglada moja po 350 tys wygladala zupelnie inaczej

jeszcze jakies pytania nie wnoszace nic do tematu :hehe: :hehe: :hehe:

: czw paź 22, 2009 22:59
autor: shade_
uszek1, ciekawi mnie to "przepchanie" nagrzewnicy woda. jak bede mial okazje to moze i sam to u siebie zrobie,a tak to czekam na informacje od Ciebie.
fotorelacja tez moze byc ciekawa,zobacze jak robia to inni,bo zabawy jest z tym od groma ;)

jeszcze sie zastanawiam czy wymiana korka od zbiorniczka moze miec wplyw na to,ze sie nie odpowietrza nalezycie.

: czw paź 22, 2009 23:29
autor: uszek1
widzisz ja korek mam nowy kupilem na wiosne jak mialem problemy z puchnacymi wezami a jak sie okazalo 2 biegi wentylatora nie dzialalo tylko najwyzszy i pompka dodatkowego obiegu wody nie dzialala i ogolnie ktos wczesniej nie bardzo wiedzial ze cos jest nie tak i nie mogl za bardzo ogarnac VR6 ja zrobilem kapitalke i od tamtej pory spokoj az do nagrzewnicy:)

a co do rozbierania to bede juz to robil 4 raz i schodzi mi z tym juz maks 3 godziny w obie strony :helm: :helm:

: pt paź 23, 2009 07:46
autor: shade_
uszek1, to wymienię sobie korek :) w końcu dużo nie kosztuje ;)

Ja już 3 razy ściągałem dechę i klapy nawiewów ;)

czy jak ściągasz ten główny rozdzielacz z klapami (tam gdzie jest nagrzewnica) to wyciągasz również ta prawą część gdzie masz wentylator ?

: ndz lis 01, 2009 22:57
autor: uszek1
tak ja calosc wyciagam jako ze mi uszczelnienie w sprezarce poszlo i nie mam nabitej klimy to wyciagam calosc zreszta nie wyobrazam sobie rozpiac tego na aucie na bank polowa spinek bylalby polamana

[ Dodano: 01 Lis 2009 10:04 ]
shade, no ja problem rozwiazalem jak sie okazalo ta nagrzewnica tania miala conajmniej o polowe mniej blaszek(zeberek) niz ta orginalna z golfa, teraz climatronic ustawiony na 20 stopni i dalej za cieplo:) wczesniej na HI nie bylo w polowie tak jak teraz

[ Dodano: 01 Lis 2009 22:01 ]
shade_ pisze:uszek1, to wymienię sobie korek :) w końcu dużo nie kosztuje ;)
czytaj dokladnie mowilem ze korek wymieniony na nowy