Uklad chlodniczy pomocy wywala plyn

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

wojtas4589
Wamia Mazury
Posty: 1250
Rejestracja: sob mar 29, 2008 19:07
Auto: Golf V
Silnik: BKC
Kontakt:

Post autor: wojtas4589 » pn paź 19, 2009 21:17

Bonio_MS pisze:wojtas4589, a ten sposob twoj co podales to z termostatem czy nie bo juz go wyjolem
jeśli pytasz o płukanie to dobrze że wyjąłeś termostat



Awatar użytkownika
djrebel
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 52
Rejestracja: śr lip 16, 2008 20:06
Lokalizacja: Nowy Dwór Mazowiecki
Kontakt:

Post autor: djrebel » wt paź 20, 2009 08:19

Drogi kolego zacznijmy od poczatku....

Ja mam 1,6 75KM b+gaz.
co do zamarzania parownika przyczyna moze byc to ze masz wode. tak jak napisales jest brudna nalezy wyczyscic caly uklad chlodniczy, spusc wszytsko zalej woda i kup w sklepie taki preparat do czyscenia uklad kosztuje 27 zloty polskich jest go okolo litra nazwy nie pamietam. wlej go odpal autko i niech sie zagrzeje ale samo w sobie nie dodawaj gazu itd. jak sie wlaczy wentylator nie gas silnika poczekaj az sam wentylator schlodzi chlodnice i sie wylaczy wtedy dopiero wylacz silnik.
poczekaj az ostygnie i spusc caly plyn, i zalej go borygo nie wiem jak koledzy ja mam u sibie zalane zielone tzw ekoborygo.

a co do wywalania "plynu chlodniczego" to sa 2 opcje, obie juz przeszedlem.
jedna to rozwalona uszczelka pod glowica(to mialem we fiacie CC) i kompresja szla mi do zbiorniczka z borygo, druga opcja to peknieta membrana w parowniku, ale wtedy bylby czuc gaz odkrecajac korek od ziiorniczka wyrownwczego plynu chlodniczego.

ale najwazniejsze to jest to abys przeplukal caly uklad i zalal go borygo a n ie woda, to nie zuk ze na wodzie pojedzie, a w zime z woda bedziesz miec dopiero problemy, koszt 5l borygo to zaledwie 35pln


W niedalekiej przyszłości nowa gleba oraz lakier:D

kupie silnik+skrzynia+caly osprzet. conajmniej 1,8 a najlepiej 2,0:)

Bonio_MS
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 113
Rejestracja: sob paź 18, 2008 21:16
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Bonio_MS » ndz paź 25, 2009 19:26

Sorki ze odpowiadam teraz ale brak dostepu do internetu

djrebel, co do uszczelki to nie wydaje mi sie bo by mi woda lala sie do oleju a olej mam czarny a nie mleko i osad pod korkiem a tam nic nie ma

Co do parownika to powiem tak ze czuc jest gaz ale nawet jak dam na zaplon to tak jak by mi lal ten gaz caly czas

A i zapomnialem dodac ze czasem mrygala mi kontrolka od tem silnika ale jak jechalem a nie stalem

Narazie uklad przeczyszczony i tyle dalem rade zrobic przez ten week (inne prace na dzialce a golf w garazu )


http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=3391738#3391738 <------ Maine Golf

Awatar użytkownika
djrebel
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 52
Rejestracja: śr lip 16, 2008 20:06
Lokalizacja: Nowy Dwór Mazowiecki
Kontakt:

Post autor: djrebel » ndz paź 25, 2009 20:43

Kolego widzisz nie zawsze tak jest.... gdy padnie uszczelka moze isc kompresja w borygo i olej moze byc czysty, nie zawsze wali odrazu borygo do ukladu smarowania. a jesli czuc gaz to sprawdz wezyki wychodzace i dochzdace do parownika moze byc ktorys rabniety


pozdrawiam:)


W niedalekiej przyszłości nowa gleba oraz lakier:D

kupie silnik+skrzynia+caly osprzet. conajmniej 1,8 a najlepiej 2,0:)

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 224 gości