mk3 1,8 adz swap na 1,9 klekot TD

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

lwlw
Forum Master
Forum Master
Posty: 1171
Rejestracja: ndz lis 25, 2007 13:08
Lokalizacja: ERW/WPI

Post autor: lwlw » śr paź 07, 2009 00:49

I co, może przez gaz miał te wszystkie awarie? :panna: A już na pewno do immobilisera gaz mu się dostał :rotfl: Jak się kupuje kiłę to tak jest... Poza tym nie każdy silnik dobrze znosi gaz.
Ja nie wychwalam gazu pod niebiosa, ale gadanie "do zapalniczek" naprawdę jest bez sensu, bo może być dobrze jak się zrobi wszystko dobrze przy gazie.
Nie podam Ci kiedy ostatnio benzyna była tańsza od ropy, ale był czas, że była w tej samej cenie, a na niektórych stacjach ropa była ciut droższa. A zobaczysz, że będzie jeszcze droższa.
Jedyne, na czym można w dieslu zaoszczędzić to koszty paliwa - ale względem gazu nie ma tu już żadnej oszczędności.
Poza tym koszty w dieslu są wszędzie wyższe: wyższy koszt zakupu i raczej droższy serwis (nawet głupi akumulator musi być droższy, bo większy). Założyciel tematu słusznie zwrócił też uwagę na kulturę pracy benzyniaka. Ja dodałbym jeszcze większą dynamikę przy tej samej mocy. No i brak chmury dymu za plecami :-)



Awatar użytkownika
stonefree
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4033
Rejestracja: wt lut 15, 2005 19:39
Lokalizacja: WO
Kontakt:

Post autor: stonefree » śr paź 07, 2009 15:59

belcho99 pisze:brat mojego ojca jeździ na gazie od 2 lat auto kia sephia 1,5 16v
Chciałbym skromnie zauważyć, że silniki typu 1,8 ABS są nie do zdarcia i na gazowni sprawują się dobrze. Nie ma porównania z powyższym silnikiem.



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 77 gości