Strona 2 z 3

: wt paź 06, 2009 08:47
autor: Bogdan_Banasins
Moze podpowiesz? Jak sprawdzic które to dzrzwi? Czy to napewno te co zamykaja sie na dwa razy dopiero?

: wt paź 06, 2009 09:05
autor: adpap
przejrzales chociaz ten temat? http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=122053

bo mam wrazenie, ze nie...

: wt paź 06, 2009 13:37
autor: Bogdan_Banasins
Jedno ostatnie pytanie! Rozebrać dzwi ktore zamykaja sie na dwa razy tzn. w moim przypadku lewe tylne? Czy lewe przednie (od kierowcy) bo dużo ludzi pisze o tych od kierowcy! ??? W ktorych dzwiach znajduje sie dioda? Chcialbym zrobic wszystko za jednym razem!!!

: wt paź 06, 2009 14:00
autor: Qto
Dioda jest w lewych przednich drzwiach, a które drzwi musisz rozebrać to Ci pisałem na PV zaraz jak założyłeś ten temat...ale jak nie masz pewności to możesz wszystkie zamki po kolei robić, ja zacząłem od drzwi kierowcy, później pasażera a następnie tył. Każde kolejne drzwi idą szybciej:)

: wt paź 06, 2009 14:05
autor: Bogdan_Banasins
Zaczne od tych które szfankują!!! To dobrze rozumiem że zaglądałeś u siebie do wszystkich zamków? Czy przyczyna moze być równiez w ciezko chodzącym ryglu? bo po wyjeciu zamka na zewnątrz wszystko śmiga aż miło!!! Oczywiście poprawiając w tym zamku wszystkie luty! Poradcie!!!

: wt paź 06, 2009 14:33
autor: adpap
Bogdan_Banasins pisze:Zaczne od tych które szfankują!!! To dobrze rozumiem że zaglądałeś u siebie do wszystkich zamków? Czy przyczyna moze być równiez w ciezko chodzącym ryglu? bo po wyjeciu zamka na zewnątrz wszystko śmiga aż miło!!! Oczywiście poprawiając w tym zamku wszystkie luty! Poradcie!!!
jak juz luty poprawiles to bedzie smigac...
w kazdym zamku sa dwie rzeczy - zimneluty i uszkodzenie mikrostyku... jakmaszzamek wyjety to robisz obie rzeczy za jednym zamachem...

a zacznij od tego, ktory nie doryglowuje... czyli lewy tylny u Ciebie...
aczkolwiek niewykluczone, ze nie tylko ten jeden... dlatego opisalem Ci jak to na szybko sprawdzic - otwarte szyby i probuj otwierac po jednokrotnym nacisnieciu pilota... ew. mozesz VAGiem bawic sie w odczyty kolejnych blokow...

: wt paź 06, 2009 17:47
autor: Bogdan_Banasins
luty poprawione i zle złożyłem ciegno ze ciezko chodziło a teraz już poprawiłem i wszystko OK!!! WIELKIE DZIEKI!!! :grin:

: wt paź 06, 2009 17:59
autor: bicker83
BOZE W KONCU :P

: śr paź 07, 2009 04:18
autor: Bogdan_Banasins
tyko piszczka wlaczonych swiatel nie ma! Poza tym wszystko dziala Co to moze byc?

: śr paź 07, 2009 07:24
autor: adpap
jesli po otwarciu drzwi kierowcy swieci sie w nich kopertowka, zapala sie oswietlenie w srodku to raczej sam buzzer uszkodzony, bywalo juz w autach

brzeczyk zadziala jak zostawisz swiatla lub kierunkowskaz, wyjmiesz kluczyk ze stacyjki i otworzysz drzwi.... tak dla pewnosci pisze...

: śr paź 07, 2009 08:51
autor: Bogdan_Banasins
Wszystko działa jak trzeba oprócz tego brzeczka i dzwięku przy zapaleniu rezerwy paliwa! Gdzie szukać i czy można samemu coś zrobić?

: śr paź 07, 2009 09:51
autor: Qto
Wszystko działa jak trzeba oprócz tego brzeczka i dzwięku przy zapaleniu rezerwy paliwa! Gdzie szukać i czy można samemu coś zrobić?
być może sam brzęczyk zepsuty. Jak masz VAGa to wchodzisz w 17 instruments -> 08 (chyba) output test...któryś test z kolei to jest test buzzera, jak nie zadziała to przyczyna leży w zegarach.

: śr paź 07, 2009 14:51
autor: Bogdan_Banasins
Jeśli nie zadziała! to zegary do wymiany czy można to naprawić w jakiś sposób?

: śr paź 07, 2009 21:22
autor: bicker83
Bogdan_Banasins pisze:Jeśli nie zadziała! to zegary do wymiany czy można to naprawić w jakiś sposób?
Jak sie troche na elektornice znasz i lutownica sie umiesz poslugiwac to mozesz sam naprawic. Znajdziesz gdzies licznik z dzilajacym i przloz z jednego do drugiego-proste.