Alternator nie ładuje!!!!!
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
tez regenerowałem sobie ostatnio alternator nowe łożyska i regulator napięcia i nie miałem lądowania myślałem ze mnie szlak trafi i powodem było to ze przy odkręcaniu obkręciła mi się ta mała śrubka i urwał się przewód w alternatorze.
Fire jak lód, Ice jak ogień?? czy jakoś tak... :) mój V.A.G http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=268927&postdays=0&postorder=asc&start=0
- Tomasz Bis
- Gadatliwa bestia
- Posty: 592
- Rejestracja: sob cze 06, 2009 06:30
- Lokalizacja: lubelskie Bychawa
- Kontakt:
Te alt... są samowzbudne . Tutaj zakończony temat . http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t= ... sc&start=0
Jak się mylę proszę poprawić , nie obrażać .
http://www.youtube.com/watch?v=iatezFC1aFk&NR=1" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.youtube.com/watch?v=iatezFC1aFk&NR=1" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- Użytkownik
- Posty: 275
- Rejestracja: śr gru 03, 2008 21:38
- Lokalizacja: Czestochowa
- majekMK2
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 4415
- Rejestracja: ndz cze 10, 2007 14:10
- Lokalizacja: Meszna
- Kontakt:
przepraszam ze tutaj pisze ale nie chce nowego tematu pisać mam pytanko gdzie niebieski kabelek od podświetlenia ładowania aku się wpina bo non stop mi świeci na liczniku a nie wiem gdzie ten kabelek wpiac spod maski???jeden jest do wtyczki takiej przy aku co idzie od altka do srodka gdzie do wnetrza a ten drugi mam uciety i niewiem gdzie??wiem ktos moze??
Były golfik:/
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=111197
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=111197
- Zico63b
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 4241
- Rejestracja: pt cze 06, 2008 21:45
- Lokalizacja: Bielsko-Biała
Z uwagi na brak znaków przestankowych, nie wiem co gdzie idzie i gdzie jest urwane...
Może inaczej: kabelek do wzbudzenia alternatora i jednocześnie kontroli ładowania (niebieski właśnie), idzie od alternatora, poprzez wtyk przy akumulatorze do skrzynki bezpieczników. Ze skrzynki wychodzi już bezpośrednio do wtyku z tyłu licznika, do pinu lampki kontrolnej.
Tak więc, jeśli u kolegi świeci non stop, są dwie możliwości: uszkodzenie alternatora lub regulatora i brak ładowania - albo też kabelek ten ktoś dołączył gdzieś po drodze do masy, bądź ma on zwarcie po przetarciu izolacji.
Może inaczej: kabelek do wzbudzenia alternatora i jednocześnie kontroli ładowania (niebieski właśnie), idzie od alternatora, poprzez wtyk przy akumulatorze do skrzynki bezpieczników. Ze skrzynki wychodzi już bezpośrednio do wtyku z tyłu licznika, do pinu lampki kontrolnej.
Tak więc, jeśli u kolegi świeci non stop, są dwie możliwości: uszkodzenie alternatora lub regulatora i brak ładowania - albo też kabelek ten ktoś dołączył gdzieś po drodze do masy, bądź ma on zwarcie po przetarciu izolacji.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot], Google Adsense [Bot] i 261 gości