Strona 2 z 2

: wt paź 06, 2009 22:20
autor: paffciu
w sumie to tak może być bo skrzypienie pojawiło się zaraz po tym jak najechałem na gałąż która potem mi się zablokowała gdzieś w okolicy tunelu.dzieki

[ Dodano: 06 Paź 2009 22:38 ]
acha to skrzypienie też pojawia się na postoju z tym że dużo chchsze i tylko jak kierownica kręcę w prawo jak wracam to juz nie skrzypi

: śr paź 28, 2009 18:56
autor: revcat
prezesso pisze:-
- odkręcasz i wyjmujesz śrubę trzymającą dolny sworzeń, jest ona w położeniu poziomym i trzyma sworzeń, aby nie wysunął się ze zwrotnicy (klucz 13)

a ja koledzy mam pytanie o tą właśnie śrubę, którą niestety musialem przewiercić tak skubana siedziała... z tym że w golfie 3 gdzie taką dostać ?? mam z tym mały problem.
Bo tam gdzieś mi ktoś mówił że to specjalna jakaś potrzebna....

: śr paź 28, 2009 23:28
autor: cyna
pawcio1989999 pisze: [ Dodano: 06 Paź 2009 22:38 ]
acha to skrzypienie też pojawia się na postoju z tym że dużo chchsze i tylko jak kierownica kręcę w prawo jak wracam to juz nie skrzypi
sprawdź poziom oleju wspomagania i naciąg paska klinowego napędzającego pompę wspomagania. Piszczy przy odpalonym silniku i max skręcie w którąś stronę ?

[ Dodano: 28 Paź 2009 22:29 ]
pawcio1989999 pisze:w sumie to tak może być bo skrzypienie pojawiło się zaraz po tym jak najechałem na gałąż która potem mi się zablokowała gdzieś w okolicy tunelu.dzieki

[ Dodano: 06 Paź 2009 22:38 ]
acha to skrzypienie też pojawia się na postoju z tym że dużo chchsze i tylko jak kierownica kręcę w prawo jak wracam to juz nie skrzypi

: czw paź 29, 2009 00:27
autor: paffciu
to napewno nie to bo nie posiadam na wyposażeniu wspomagania :grin: skrzypienie pojawia się i na postoju i podczas jazdy z tym że tylko wtedy gdy przewoże wieksze ciężary...