Strona 2 z 2

: śr gru 16, 2009 12:13
autor: vwEmil
wymiane regulatora darowałbym sobie, według mnie to akumulator. Zgadzam się kolega wyżej pisał, trzeba sprawdzić akumulator- nie sugeruj się czy samo obsługowy czy nie, pod naklejką są korki akumulatora, odkręcasz i sprawdzasz takim prostym przyżądem który na podstawie gęstości/wyporności pokazuje czy kwas jest ok czy nie. Jak ładujesz prostownikiem to w kazdej z celi powinno się bulgotać delikatnie tak jak przy gotowaniu wody. Jeśli nie będzie tak chodźby w jedenj celi to znaczy że cela się zasiarczyła i żadne ładowanie nie pomoże - czyt. wymiana akumulatora :okej:

[ Dodano: 16 Gru 2009 11:14 ]
dodam że im zimniej będzie tym bardziej napiecei przez noc będzie spadać ale to chyba już wiesz wnioskując z tego co piszesz :bajer:

: śr gru 16, 2009 12:21
autor: danioo
dokładnie 2 miechy temu byłem na sprawdzeniu gęstości elektrolitu i gość powiedział że jest ok.

Akumulator ma 2 lata i nigdy nie był rozładowany

: śr gru 16, 2009 12:25
autor: vwEmil
w takim razie j :jezor: eśli silnik przy tej pogodzie rano śmiało kręci to nie widze problemu.

[ Dodano: 16 Gru 2009 11:27 ]
sucha teoria i wyznaczone normy nie zawsze pokrywają się z rzeczywistością...ale oczywiście wszyscy możemy się tu mylić :D