Strona 2 z 2

: wt lis 15, 2005 23:05
autor: Lisu
Adam1 pisze:nie dawaj się ładować w gazniki od sierry najpewniej padł Ci elektro zawór nastawiania przepustnicy ew teżmasz nieszczelny którys z przewodów podciśnieniowyck ...polecam uruchom silnik i po kolei odłączaj od niego wszystko az dojdziesz przyczyny. Większośc mechaników ma w dupie gażnik 2EE miałem ten problem w serwisie VW powiedzieli mi żebym gażnika szukał a tu okazało siętak jak mówisz że kiedy ręką zamykałemprzepustnice to byłooka jak puściłem to głupiał...Przyczyna była nieszczelna membrana w elektrozaworze. nowy kosztował 800 zł a regererowany 150 i ma gwarancje na rok więc po co płacić za starego rupa jak dobre było to co miałeś ...Napraw zawór tj. oddaj go do regeneracji lepsze to jak rzeżby wstawiać
a samochodu nie oszukasz jak się psuje to trzeba naprawić...
:hmm:
A gdzie regenerowałeś ten zawór,czy gażnik?

: pt gru 02, 2005 13:07
autor: lokii
Witam forumowiczów.

Co sądzicie o zamiennikach sondy lambda. Mam ją do wymiany i zastanawiam się czy wydać 574 PLN za oryginalnego Boscha czy 240 za uniwersalną NGK.


Czekam na wasze opinie.

Pozdrawiam

: pt gru 02, 2005 13:34
autor: kijannaa
Mariu pisze:Oki!! dziękuje...
będę sprawdzał..POZDRAWIAM!!
Witam, kolega z Żar. Czesto jestem w tym pięknym mieście ponieważ moja połowica pochodzi stad. Nawet moj Goferek zarejstrowany jest na FZA. Musimy się styknąć na piwko jak będe na lubuskiej ziemi :pub:

: ndz gru 04, 2005 01:42
autor: vwfun
mam ten ból juz za soba.okazalo sie ze to silniczek krokowy.taka czarna podlozna rzecz znajdujaca sie u podstawy gazniczka.przykrecona na 4 ampule.odepnij wtyczke wymontuj go i wyczysc dokladnie.mi mechanik powiedzial ze niestety ale to wada mkII w polaczeniu z gazem i czesciej trzeba na benzynce pojezdzic.pozdrawiam:)