Strona 2 z 2

: sob paź 03, 2009 23:45
autor: Duber
Tak ale wtedy profil opony daje sie mniejszy

: sob paź 03, 2009 23:49
autor: Madison2667
obecnie mam zamontowane 175 65/14 (chyba dobrze napisałem) odpowiednio dobrane czy jednak to moze byc przyczyna zmuły??

: ndz paź 04, 2009 01:11
autor: haps
a nie masz przypadkiem za malego miksera? albo dodatkowo zdlawionego dolotu w postaci jakies tulejki w rurze dolotowej o malej srednicy wewnetrznej? - masz lpg i szukalbym w tym kierunku przyczyny... wydje mi sie, ze ktos kto montowal ci lpg nachrzanil glupot w dolocie ( bo nie tak latwo ustawic ten silnik na zwyklej instalce podcisnieniowej), pewnie powietrze ustawione tylko na cieple - ale to maly szczegol..

jesli ori katalizator sie tam uchowal, to na pewno jest zapchany i niezbedna jest jego wymiana

najlepiej to jakbys wywalil mikser i wstawil tam ori uszczelke, zmontowal wszystko, sprawdzil czy nie ma "lpg tuningu" w rurze od filtra powietrza do czapki przepustnicy, zdjal klemy z aku na 2-3minutki, odpalil i sie przejechal na PB i napisal czy auto ma kite...

: ndz paź 04, 2009 09:31
autor: jeryk10
Moze byc tez ze ktos kiedys wlozyl caly wtrysk od Polo cupe np 92 rok Wtrysk jest taki sam jak w MK2 tylko sie rozni wielkoscia przepustnicy w polo jest mniejsza jak w MK2

: pn paź 05, 2009 09:30
autor: Pim
Daj głowicę do sprawdzenia. Kumpel miał podobne objawy w 1.8 ABS i okazało się że ma głowicę do robienia. Zrobił i silnik odżył - nawet dźwięk silnika się zmienił.