
co do zmulenia to powiem szczerze, że nie jest to u mnie odczuwalne....ale jeżeli masz kase na sekwencję to oczywiście słuszny wybór

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
Heh... 175 ? Toż to jest zmulenie totalne... Normalnie 2,0 8V leci spokojnie 205... A to jest bardzo duża różnica...Pokrak pisze:Ja kupiłem mk3 z gazem, normalna instalacja, nie żaden wtrysk. Na gazie troszeczkę wolniejszy, udało mi się go rozpędzić gdzieś do 175 km/h na benzynce trochę więcej. Ja na twoim miejscu nie wywalał bym tyle pieniędzy na sekwencyjny gaz we wtryskiwacze. Ale rób jak chcesz.
Zeby zobaczyć prawdziwą róznicę przejedż sie na gazie a potem zdejmij mikser i przejedż sie na PB.Tak wlasnie chodzi silnik zasilany wtryskiem gazu niekoniecznie sekwencyjnym bo o ile sie nie myle 2E ma full group a nie sekwencje benzyny.Ja zadowole sie wtryskiem ciągłym z jednym silnikiem krokowym i rozdzielaczem na 4 cylindry.Powinienem zamknać sie w 2 tyś pln.Prawdą jest ze dobrze wyregulowany gaz z mikserem chodzi niewiele gorzej od PB.Ale jezeli już zdejmiemy mikser to dopiero widać różnice.Mysle ze 2E ze standardowym mikserem na benzynie ma max 95km.Na gazie z 85.Pokrak pisze:Ja kupiłem mk3 z gazem, normalna instalacja, nie żaden wtrysk. Na gazie troszeczkę wolniejszy, udało mi się go rozpędzić gdzieś do 175 km/h na benzynce trochę więcej. Ja na twoim miejscu nie wywalał bym tyle pieniędzy na sekwencyjny gaz we wtryskiwacze. Ale rób jak chcesz.
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot], Google Adsense [Bot] i 61 gości