Golf III GTI 2E kilka spraw

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

kubazak
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 83
Rejestracja: wt lis 08, 2005 12:10
Lokalizacja: kalisz
Kontakt:

Post autor: kubazak » czw lis 10, 2005 11:39

vian pisze:To moze wybierz opcje 2,0 150 KM, ten golf z pewnoscia poradzi sobie z Astrą :chytry: a B4 to wazy z 1350 kg...
No dobra ale już z gsi 16v sobie nie poradzi heheh
Zresztą wcale nie podchodze do tego ambicjonalnie ze musze wciagnać astre tylko podzielam sie spostrzezeniami:)



Awatar użytkownika
Adrian1980
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 560
Rejestracja: śr kwie 06, 2005 17:43
Lokalizacja: Kiełczów/Oleśnica
Kontakt:

Post autor: Adrian1980 » czw lis 10, 2005 11:44

Wydaje mi sie ze silnik golfa III GTI 2.0 8V to troche niezbyt udana konstrukcja bo golf II 1.8 GTI 8V go objezdza chociaz ma niby te 3KM mniej



kubazak
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 83
Rejestracja: wt lis 08, 2005 12:10
Lokalizacja: kalisz
Kontakt:

Post autor: kubazak » czw lis 10, 2005 11:58

Adrian1980 pisze:Wydaje mi sie ze silnik golfa III GTI 2.0 8V to troche niezbyt udana konstrukcja bo golf II 1.8 GTI 8V go objezdza chociaz ma niby te 3KM mniej
Ale II napewno waży z 200 kg mniej



Awatar użytkownika
Marihuana Man
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 867
Rejestracja: czw lut 03, 2005 22:54
Lokalizacja: Gorzów Wlkp
Kontakt:

Post autor: Marihuana Man » czw lis 10, 2005 12:02

Adrian1980 pisze:Wydaje mi sie ze silnik golfa III GTI 2.0 8V to troche niezbyt udana konstrukcja bo golf II 1.8 GTI 8V go objezdza chociaz ma niby te 3KM mniej
Ten silnik to bardzo udana konstrukcja... Przewagą golfa mk II 1,8 GTI jest przede wszystkim jego waga... Osiągi samego silnika sa bardzo zbliżone, jednak 2,0 8v bije na głowę 1,8 112 KM pod wzgędem trwałości...

[ Dodano: Czw Lis 10, 2005 11:06 ]
kubazak pisze:No dobra ale już z gsi 16v sobie nie poradzi heheh
Zresztą wcale nie podchodze do tego ambicjonalnie ze musze wciagnać astre tylko podzielam sie spostrzezeniami:)
To zależy co oczekujesz po zakupie... Ople w zasadzie mają dobre jedynie silniki... Jakość wykończenia wnętrza jest porażająca, rdza je wpiernicza z każdej możliwej strony, Wygląd zewnetrzny również przemawia na korzyść golfa...


[img]http://dvprogram.pl/vw.jpg[/img]

Awatar użytkownika
Adrian1980
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 560
Rejestracja: śr kwie 06, 2005 17:43
Lokalizacja: Kiełczów/Oleśnica
Kontakt:

Post autor: Adrian1980 » czw lis 10, 2005 12:17

Marihuana Man pisze:
Adrian1980 pisze:Wydaje mi sie ze silnik golfa III GTI 2.0 8V to troche niezbyt udana konstrukcja bo golf II 1.8 GTI 8V go objezdza chociaz ma niby te 3KM mniej
Ten silnik to bardzo udana konstrukcja... Przewagą golfa mk II 1,8 GTI jest przede wszystkim jego waga... Osiągi samego silnika sa bardzo zbliżone, jednak 2,0 8v bije na głowę 1,8 112 KM pod wzgędem trwałości...


co do trwałosci silnika to nie moge sie z Toba zgodzic bo sądząc po opisie twoj ma przejechane 179 tys a moj ma 233 tys i tez chodzi jak igła nic jeszcze nie grzebalem w silniku poza wymiana sprzęgła.



Awatar użytkownika
Marihuana Man
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 867
Rejestracja: czw lut 03, 2005 22:54
Lokalizacja: Gorzów Wlkp
Kontakt:

Post autor: Marihuana Man » czw lis 10, 2005 12:22

co do trwałosci silnika to nie moge sie z Toba zgodzic bo sądząc po opisie twoj ma przejechane 179 tys a moj ma 233 tys i tez chodzi jak igła nic jeszcze nie grzebalem w silniku poza wymiana sprzęgła.
Co ma moje auto wspólnego z oceną trwałości tego silnika... Koleś ma ten silnik w pasku i ma nakulane ponad 400 tys km bez żadnego remontu silnika, wycieków czy przepałów... więc...


[img]http://dvprogram.pl/vw.jpg[/img]

Awatar użytkownika
Adrian1980
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 560
Rejestracja: śr kwie 06, 2005 17:43
Lokalizacja: Kiełczów/Oleśnica
Kontakt:

Post autor: Adrian1980 » czw lis 10, 2005 12:25

Marihuana Man pisze:
co do trwałosci silnika to nie moge sie z Toba zgodzic bo sądząc po opisie twoj ma przejechane 179 tys a moj ma 233 tys i tez chodzi jak igła nic jeszcze nie grzebalem w silniku poza wymiana sprzęgła.
Co ma moje auto wspólnego z oceną trwałości tego silnika... Koleś ma ten silnik w pasku i ma nakulane ponad 400 tys km bez żadnego remontu silnika, wycieków czy przepałów... więc...
OK, to teraz moge sie zgodzic 400 tys rzeczywiscie budzi respekt :prayer:



MaLiBU
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 549
Rejestracja: czw gru 16, 2004 22:56
Lokalizacja: W-wa/Radom
Kontakt:

Post autor: MaLiBU » czw lis 10, 2005 12:34

Marihuana Man pisze:Ten silnik to bardzo udana konstrukcja... Przewagą golfa mk II 1,8 GTI jest przede wszystkim jego waga... Osiągi samego silnika sa bardzo zbliżone, jednak 2,0 8v bije na głowę 1,8 112 KM pod wzgędem trwałości...
dyskutowalbym w tym miejscu raczej, albo trwalosc jest porownywalna albo na korzysc mk2, jeden przypadek z 2.0 8V z 400 kkm nie tworzy reguly. Wez pod uwage jeden fakt, w mk2 99% czesc jest made in german, w mk2 spain, mexiko itd itd itd... porozkrecaj silnik i zobacz co masz ponabijane na podzespolach...

[ Dodano: Czw Lis 10, 2005 12:35 ]
Adrian1980 pisze:
Marihuana Man pisze:
co do trwałosci silnika to nie moge sie z Toba zgodzic bo sądząc po opisie twoj ma przejechane 179 tys a moj ma 233 tys i tez chodzi jak igła nic jeszcze nie grzebalem w silniku poza wymiana sprzęgła.
Co ma moje auto wspólnego z oceną trwałości tego silnika... Koleś ma ten silnik w pasku i ma nakulane ponad 400 tys km bez żadnego remontu silnika, wycieków czy przepałów... więc...
OK, to teraz moge sie zgodzic 400 tys rzeczywiscie budzi respekt :prayer:
jeden przypadek nie tworzy reguly...wez to pod uwage


[b][color=blue]Volkswagen Klub Polska #107[/color][/b][b] | Frakcja Member | VW Silesia Club[/b]
[b][color=czerwony][url]http://www.majoVWka.pl/[/url][/color][/b]
[img]http://malibu.vwgolf.pl/malibu4.jpg[/img]

Awatar użytkownika
Marihuana Man
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 867
Rejestracja: czw lut 03, 2005 22:54
Lokalizacja: Gorzów Wlkp
Kontakt:

Post autor: Marihuana Man » czw lis 10, 2005 12:39

MaLiBU pisze:dyskutowalbym w tym miejscu raczej, albo trwalosc jest porownywalna albo na korzysc mk2, jeden przypadek z 2.0 8V z 400 kkm nie tworzy reguly. Wez pod uwage jeden fakt, w mk2 99% czesc jest made in german, w mk2 spain, mexiko itd itd itd... porozkrecaj silnik i zobacz co masz ponabijane na podzespolach...
Może i w tym jest jakaś racja... Ale na rynek niemiecki nie trafiały auta na meksykańskich podzespołach. A większosc VW jeżdzacych po Polsce pochodzi właśnie z tego rynku.

MaLiBU pisze:jeden przypadek nie tworzy reguly...wez to pod uwage
Co znaczy jeden przypadek? Podałem przykład... Jeżeli chcesz się dowiedzieć więcej przejedź się do jakiegoś mechanika specjalizującego się w VW to ci co nieco powie o tym silniku... Mnie taki jeden spec powiedział, że to jest najbardziej udany silnik VW tamtego okresu (benzynowy). Świadczy o tym również fakt, że jako jedyny z tamtego okresu był montowany w Golfach jeszcze w 2004 roku.


[img]http://dvprogram.pl/vw.jpg[/img]

piotr1979
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 538
Rejestracja: ndz cze 26, 2005 13:39
Lokalizacja: PL
Kontakt:

Post autor: piotr1979 » czw lis 10, 2005 13:20

zgadzam sie z marycha menem.moj wujas ma passata (agg,2.0 8v)96r.i ma najechane 420tys.km przytym zadnych wyciekow,auto chodzi super i jakby mu cofnac licznik to by chyba powiedzieli ze nie ma wiecej jak 200tys.tak ladnie wyglada. :bigok:


passat b5 fl ,galaxy 1.9tdi 2005r auy,ALHAMBRA 1.8T AJH,honda civic ufo type r

ku_bi
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2202
Rejestracja: pn wrz 13, 2004 20:51
Lokalizacja: ex4
Kontakt:

Post autor: ku_bi » czw lis 10, 2005 22:46

MaLiBU pisze:
Marihuana Man pisze:Ten silnik to bardzo udana konstrukcja... Przewagą golfa mk II 1,8 GTI jest przede wszystkim jego waga... Osiągi samego silnika sa bardzo zbliżone, jednak 2,0 8v bije na głowę 1,8 112 KM pod wzgędem trwałości...
dyskutowalbym w tym miejscu raczej, albo trwalosc jest porownywalna albo na korzysc mk2, jeden przypadek z 2.0 8V z 400 kkm nie tworzy reguly. Wez pod uwage jeden fakt, w mk2 99% czesc jest made in german, w mk2 spain, mexiko itd itd itd... porozkrecaj silnik i zobacz co masz ponabijane na podzespolach...

[ Dodano: Czw Lis 10, 2005 12:35 ]
Adrian1980 pisze:
Marihuana Man pisze: Co ma moje auto wspólnego z oceną trwałości tego silnika... Koleś ma ten silnik w pasku i ma nakulane ponad 400 tys km bez żadnego remontu silnika, wycieków czy przepałów... więc...
OK, to teraz moge sie zgodzic 400 tys rzeczywiscie budzi respekt :prayer:
jeden przypadek nie tworzy reguly...wez to pod uwage
w takim razie ja znam kilka takich przypadków, kilku znajomych ma 2.0 8V i nie remontowali jeszcze tego silnika :hmm:

[ Dodano: 10-11-05, 21:49 ]
kubazak pisze:
vian pisze:To moze wybierz opcje 2,0 150 KM, ten golf z pewnoscia poradzi sobie z Astrą :chytry: a B4 to wazy z 1350 kg...
No dobra ale już z gsi 16v sobie nie poradzi heheh
Zresztą wcale nie podchodze do tego ambicjonalnie ze musze wciagnać astre tylko podzielam sie spostrzezeniami:)
niebyłbym taki pewien czy sobie sobie astra 16V poradzi z mk3 16V. ale właściwie to po co jestes na tym forum skoro jestes przekonany o wyższości astry :?:



Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » czw lis 10, 2005 23:11

Ja mam Vento 2.0 8V, żonka GTI. po 240 tys. przebiegu. Jeden z Belgii, drugi z Włoch. Z silnikami po prostu żadnych problemów. I trochę się rozpytywałem pośród różnych ludzi. Każdy mechanior i ludzie co już mają w większości to polecają. POnoć w szesnastkach prędzej coś może nawalić. (piszę o samym silniku). W każdym razie do trójki uważam że to najlpeszy z tych jeszcze w marę oszczędnych silników. Przy tym oba auta świetnie jeżdżą na gazie.


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

Awatar użytkownika
micab
Forum Master
Forum Master
Posty: 1763
Rejestracja: pt mar 18, 2005 01:10
Lokalizacja: wełtyń k/szczecina
Kontakt:

Post autor: micab » czw lis 10, 2005 23:32

moim zdaniem silnik 2.0 8v to najlepszy benzynowy w mk3 biorąc pod uwagę stosunek kosztów to osiągów.....z tym że mk2 gti 8v spokojnie go objeżdża też się nie zgadzam ;) ale nie ma sesnu się kłocić który jest szybszy i lepszy bo każdy i tak swoje wie.....obydwa są bardzo dobrymi i trwałymi silnikami taki jest fakt.....
natomiast stwierdzenie żę silnik 2.0 8v jest nie udaną konstrukcją bo objeżdża go słabszy 1.8 w mk2 jest trochę bez sensu.....idąc tym tokiem rozumowiania mógłbym powiedzieć że oba są nie udane, najlepszy jest 1.6 z mk1 gti bo objeżdża obydwa.....
wiadomo że mk2 i mk3 to inne auta i nie można ich bezpośrednio porównywać....

co do porównania do opli to zgadza się, astry gsi są szybsze od golfów....i co ciekawe wcale nie dzięki temu że są lżejsze......bo są cięższe ;) mają więcej momentu obrotowego i mniej palą.....to wszystko wynika z katalogów....jednak pomimo to wybieram golfa właśnie dzięki o niebo lepszej jakości wykonania ;) tą przewagę daje się zauważyć na każdym kroku.....


vw, bmw, ford, mercedes, peugeot, nissan, fiat,

kubazak
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 83
Rejestracja: wt lis 08, 2005 12:10
Lokalizacja: kalisz
Kontakt:

Post autor: kubazak » pt lis 11, 2005 01:57

Kupiłem to gti.
Wrazeniami podziele sie za jakiś czas , narazie powiem jedno ze pod względem wykonania i dojrzałosci bije golf III GTI astre GSI .Samo porównanie siedzeń lub tapicerek drzwi mówi za siebie.Pozatym wyciszenia aut.W golfie jest ciszej poprostu.Mam jedno pytanie ,gdzie jest schowany komputer silnika w tym aucie?
(Panie ku_bi dlaczego jestem na tym forum to tylko i wyłącznie moja sprawa )
Ostatnio zmieniony pt lis 11, 2005 02:00 przez kubazak, łącznie zmieniany 1 raz.



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 450 gości