Alternator, regulator, pasek

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
hellweaver
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 66
Rejestracja: czw wrz 08, 2005 16:48
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Post autor: hellweaver » pt lis 11, 2005 02:44

niestety mam cyfrowy kurde blaszka..... wode dolewałem miesiąc temu toteż jest dobrze. Wychodzi na to, że trzeba będzie pobawić się przy alternatorze. Dzięki wszystkim za dobre rady. :bigok:


[url=http://imageshack.us][img]http://img160.imageshack.us/img160/4043/img6ga.jpg[/img][/url]

djset

Post autor: djset » pt lis 11, 2005 11:22

bawic sie nie musisz :) wymienisz szczotki i bedzie wszytsko smigalo :)



Awatar użytkownika
czyś
Forum Master
Forum Master
Posty: 1046
Rejestracja: śr wrz 22, 2004 16:23
Lokalizacja: Łódź

Post autor: czyś » pt lis 11, 2005 16:04

Po eksplozji akumulatora nauczyłem się kupować oryginalne regulatory :) Bosch 92 zyla.

Sprawdź, czy w twoim nowym regulatorze szczotki chodzą swobodnie w mocowaniach. Ja u siebie w nowym troszkę te szczotki podpiłowałem na brzegach wzłuż kierunku pracy (dłuższe krawędzi obu szczotek, z obu stron), tak, żeby fazką ładnie weszły w rowki wycięte przez stare szczotki na pierścieniach alternatora (porównałem ze starymi szczotkami). Niestety, raczej wykluczy to możliwość reklamowania tego regulatora, gdyby był skaszaniony. trochę duże napięcie, na boschu mam 13,8 V. Ale do drugiego auta kupiłem podróbę (k..., ja się jednak nic nie nauczyłem :) ) i jest więcej, producenci podróbek czasem celują na te 14,5 V.



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 437 gości