Strona 2 z 2

: wt lis 15, 2005 16:01
autor: LukasTD
Zobacz czy na rozgrzanym silniku węże nie są twarde (ciężko jest wcisnąć). Jeśli są twarde to znaczy że mechanik nie kłamał.

: wt lis 15, 2005 16:19
autor: MADMAXOG
HI! Jak sprawdzisz chłodniczkę oleju (często ona popuszcza) i okaże się że jest dobra a dalej brudzi to może być też uszcvzelka pod głowicą. Często przepuszcza olej na zewnątrz lub do środka silnika właśnie w rejonie kanału ciśnieniowego oleju między blokiem a głowicą. Głowica jak pęka to najczęściej dmucha do układu chłodzenia(puchnął węże) rzadziej gdzieś do oleju bo jest on (kanał olejowy) dalej od komór sprężania niż kanały wodne które "omiatają" praktycznie całą komorę spalania każdego cylindra. Pęknięcia między zaworami nie zawsze są tak głębokie by trzeba było ją spawać. W/g mnie felerna będzie uszczelka jeśli nie chłodniczka oleju. Cześć.

: wt lis 15, 2005 23:24
autor: hanti
u mnie tez podejrzewano peknieta glowice kioszt sprawdzenia to 40pln we wrocku u huzara splanowanie to kolejne 40 pln a do tego uszczelka pod glowice, uszczelniacze itd. co do pekniec miedzy gniazdami zaworow to normalne i nie daj sie namowic na spawanie tego bo koszta duze a jak rozbierzesz wszystko po pol roku to bedzie tak samo (to norma w dieslu)jak sprawdzac to tylko na sprezone powietrze nie na wode taki zabieg trwa 15 minut.
www.glowice.com.pl