Strona 2 z 2

: śr lis 09, 2005 00:28
autor: FosGate
wiec tak jest :
1-jest plus staly
2 -jest minus staly
3 - to jest kabel ktory dostaje plus przez przkaznik (czyli sterowany jest plusem)

: śr lis 09, 2005 00:43
autor: Tjac
FosGate pisze:jezeli przytrzymasz dluzej manetke i spryskiwacz psiknie to
To ja mam coś zepsute. Jak popchnę manetkę chcąc włączyć wycieraczkę to ona chce mi od razu "sikać"

: śr lis 09, 2005 00:45
autor: pico
NO TO JUZ COŚ MAMY.CZYLI BRAKUJE +.OTWIERAŁEM KORYTKO OBOK FOTELA(PRZED BEZPIECZNIKAMI} I OKAZUJE SIE ŻE NA TYM KABLU W TYM MIEJSCU TEŻ NIE MA NAPIĘCIA.CZYLI NIE WYCHODZI Z PRZEKAŹNIKA.
TERAZ NASUWA SIE PYTANIE PRZEKAŹNIK CZY MANETKA.JAKIE SĄ KOLORY KABLI W MANETCE STERUJĄCE PRZEKAŹNIKIM .PRAWDOPODOBNIE + JEST WSPÓLNY
SORY ZA GŁUPIE PYTANIA (jeżeli są głupie!!!].

: śr lis 09, 2005 09:19
autor: GRIsha
Od manetki do przekaźnika powinien być zielono-biały, przynajmniej wg schematu. Na wszelki wypadek dołączam rysunek i oznaczenia kolorów

41 - przełącznik wycieraczek
43 - przekaźnik wycieraczki szyby tylnej

B - biały
Bl - niebieski
G - szary
J - żółty
M - brązowy
N - czarny
R - czerwony
Ve - zielony
Vi - fioletowy

Na schemacie (niewyraźnie) widać Ve/B, a więc zielono-biały
Poza tym:
zielono - czarny: między przekaźnikiem a silniczkiem (+)
zielono - biały: między manetką a przekaźnikiem (+)
czerwono - czarny: wspólny (-) dla silniczka i przekaźnika.

: śr lis 09, 2005 22:27
autor: pico
a może ktoś ma na wierzchu schemat rozmieszczenia przekaźników MK3 SILNIK 1,4 ABD 92r

: ndz lut 05, 2006 14:45
autor: kamel1984
mi sotatnio tez przestala chodzic ale to dlatego ze przymarzla do szyby i sie poprostu sruba poluzowala :))) dokrecilem srube i wszystko chula :) ale tutaj widze wiekszy problem

: czw sty 29, 2009 21:44
autor: grzes84
Witam!
Ja mam problem taki za każdym razem mi wybija bezpiecznik odłączyłem kabelki od silniczka i nadal to samo gdzieś jest spięcie ale gdzie???? podgrzewanie szyby jest wiec prąd chyba idzie to tylnej klapy !

Pomocy i wielkie dzięki z góry!

: pt sty 30, 2009 11:33
autor: piori
grzes84, newralgicznym punktem jest zagięcie kabli między kabiną a klapą bagażnika. Stare sztywne kable w niskiej temperaturze przy zginaniu pękają jak zapałki. Ogrzewanie tylnej szyby i zasilanie silnika wycieraczki to dwie oddzielne rzeczy, ogólnie do tej klapy idzie kilka kabli. Musisz wyciągnąć gumową harmonijkę z lewej strony klapy (patrząc od tyłu samochodu) i sprawdzić czy wszystkie kable są całe.

: pt sty 30, 2009 12:51
autor: jawor87
ja również mam problem z tylna wycieraczką! Wycieraczka działała mi normalnie do pewnego momentu! Pewnego dnia po jeździe gdy jeszcze działała,zgasiłem silnik, potem następnego dnia uruchomiłem auto chciałem włączyć wycieraczkę,ale ona już nie działała! dodam tylko że jak wezmę manetkę od siebie tz tak jak bym chciał włączyć tylny spryskiwacz to słyszę że silniczek od spryskiwacza tylnej szyby działa! a silniczek nie! pomocy!
pozdro